۹ نکته که باید درباره سن ایچ بدانید

کارخانه سن‌ایچ
تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت عالیفرد، یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های انواع کنسانتره آبمیوه، نوشیدنی و شربت است که محصولات خود را با برندهای مختلفی از جمله «سن ایچ» به بازار عرضه می‌کند. این مجموعه در سال 1356، در شهر صنعتی کاوه، واقع در شهرستان ساوه، آغاز به کار کرده است.

در ادامه کاماپرس به ۹ نکته درباره شرکت «عالیفرد» می‌پردازد که دانستن‌شان می‌تواند برای فعالان صنعت مواد غذایی جذاب باشد؛

۱. شرکت عالیفرد در ابتدای کار، آبمیوه‌ها را در بسته‌بندی‌های متنوع و با برند «سن ایچ» تولید می‌کرد اما به مرور آبمیوه‌های گازدار و نوشیدنی مالت را هم به ترتیب با برندهای «سن ایچ کول» و «سن ایچ مالت» به لیست محصولات تولیدی خود اضافه کرد. این شرکت همچنان بر اساس نیاز، سلیقه و ذائقه مشتریانش در حال بروزرسانی محصولات خود است.

۲. با توسعه شرکت و متنوع شدن محصولات، شرکت عالیپور در سال 96 تصمیم گرفت کارخانه دیگری را در شهر فیروزکوه راه‌اندازی کند. در این کارخانه دستگاه‌های پیشرفته و به‌روزی استفاده شده است. به گونه‌ای که اولین خط «نیترو هات فیل» خاورمیانه -که یکی از روش‌های پر کردن بطری نوشیدنی‌هاست- در این کارخانه به بهره‌برداری رسیده است.

۳. هم‌اکنون شرکت عالیفرد محصولات خود را در بسته‌بندی‌های پاکت، شیشه، پت، قوطی و گالن عرضه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

۴. محصولات شرکت عالیفرد، شامل آبمیوه‌های ممتاز، آبمیوه صد در صد، نکتار، آبمیوه‌های گازدار، نوشیدنی‌های مالت گازدار، شربت‌ها و سیروپ‌ها، نوشیدنی‌ها، آنتی‌اکسیدان و کنسانتره است.

۵. این شرکت محصولات خود را علاوه بر برند سن ایچ، با برندهای شریسا، فروتی، کول، مالت، میکس، هاسکی و اسموتی روانه بازار می‌کند.

۶. شرکت عالیفرد دارای گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت، سیستم ایمنی مواد غذایی، سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه، اچ.اِی.سی.سی.پی -تجزیه و تحلیل خطرات و نقاط کنترل بحرانی- در شرایط بهداشتی و بهینه تولید و سازمان غذا و داروی آمریکا است.

۷. این شرکت دارای جوایز و افتخارات متعددی از قبیل: اخذ لقب «مرد سال صنعت غذا» به «فردین عالیزاد از وزارت بهداشت در سال 91، نشان و لوح برند ملی از سازمان توسعه و تجارت ایران سال 95، واحد نمونه صنعتی در سطح کشوری و استانی سال‌های 89، 95 و 96 در روز ملی صنعت و معدن، واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال‌های 83 تا 97، لوح تقدیر حمایت از کالای ایرانی از اتاق بازرگانی ایران در سال 97، تندیس و لوح تقدیر شانزدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی از خانه صنعت و معدن و تجارت ایران به عنوان واحد برتر صنایع غذایی در سال 97 است.

۸. از دیگر افتخارات این مجموعه می‌توان به واحد نمونه کشوری در سال 89 و 97 در تولید کالای باکیفیت، نوآوری، تنوع محصولات و جلب رضایت مشتری، واحد نمونه کیفی در سطح استان در سالهای 83 تا 97، انتخاب مدیر نمونه کنترل کیفی در سطح کشوری در سال 88 و 97 در سطح استان در سال 88، 90 و 97، همچنین دریافت لوح‌ها و جوایز متعدد از جشنواره‌ها و موسسات دولتی و بین‌المللی دیگر و دریافت نشان ایمنی و سلامت کشوری سازمان غذا و دارو سال 97 اشاره کرد.

۹. شرکت عالیفرد یک مرکز علمی‌کاربردی در شهرستان ساوجبلاغ دارد. این مرکز در سال 1377، با عنوان مرکز علمی‌کاربردی صنعت غذای «عالیزاد» با تلاش حسین عالیزاد، به ریاست قهرمان شمس تاسیس شد.

مرتبط با : سن ایچ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز