۸ نکته جالب درباره پرداخت الکترونیک سداد بدانید

تور لحظه آخری-کاماپرس

«شرکت پرداخت الکترونیک سداد» سال 1393 در حوزه محصولات و خدمات نوین پرداخت الکترونیکی فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه تاکنون دستاوردهایی مانند طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه  سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع- به دست آورده است. سداد ماموریت خود را توسعه نظام پرداخت الکترونیک کشور اعلام کرد و در راستای تولید ابزارهای مناسب برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، تمرکز بر تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی، اخلاقی و زیست محیطی و … تلاش می‌کند.

کاماپرس در ادامه 8 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که مطالعه آن برای فعالان حوزه پرداخت الکترونیک موثر و مفید است؛

1. فرامرز خالقی رئیس هیئت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد است. این شرکت به عنوان یکی از مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک، پی‌اس‌پی، به فعالیت می‌پردازد. محمدعلی محمودزاده به عنوان مدیرعامل این مجموعه معرفی شده است.

2. در حال حاضر سداد عرضه‌کننده محصولات و خدماتی مانند کارت‌خوان، اپلکیشن پرداخت، کد دستوری ستاره 733 مربع و پرداخت اینترنتی- آی‌پی‌جی- است؛ این مجموعه هزار و 500 نفر کارمند دارد.

3. این شرکت با 60 خط تلفن، تمام روزهای هفته به مشتریان خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. خدمات مرکز تماس سداد در سراسر کشور عرضه می‌شود و دفاتر استانی هم حتی نظارت این مرکز عمل می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

4. شرکای تجاری این مجموعه بانک ملی ایران، شرکت داده‌ورزی سداد، خدمات انفورماتیک، داده‌ورزی فرادیس البرز و حصین هستند.

5. این مجموعه تاکنون موفق به جذب لوح تقدیر بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، جایزه مسئولیت اجتماعی، مجوز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، گواهینامه شورای عالی انفورماتیک، مدرک عضویت انجمن انفورماتیک ایران و… شده است.

6. شرکت سداد گواهینامه‌های رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و امنیت اطلاعات را دارد. گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت و اچ‌اس‌ای- گواهینامه‌ سلامت، ایمنی، محیط‌زیست و استفاده بهینه از انرژی- را نیز به دست آورده است.

7. مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد مهم‌ترین هدف‌گذاری برای این مجموعه را افزایش سهم 25 درصدی از سهام بازار عنوان کرد.

8. براساس گزارش نشریه نیلسون ریپورت- نشریه تخصصی سیستم‌های پرداخت الکترونیک دنیا- تیرماه سال جاری، شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حجم 29/1 میلیارد حجم تراکنش در رتبه ششم برترین پذیرندگان منطقه خاورمیانه و آفریقا قرار دارد. پیش از این، سداد براساس گزارش همین نشریه در جمع 150 شرکت پذیرنده جهان اعلام شده بود.

مرتبط با : پرداخت الکترونیک سداد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز