۵ هتل اقتصادی و به صرفه دبی + قیمت ویزای دبی

دبی یکی از زیباترین و ثروتمندترین شهرهای توریستی خاورمیانه محسوب می‌شود. هزینه پایین و به صرفه قیمت ویزای دبی یکی از دلایل متعدد، برای سفر به این شهر لوکس و مدرن به حساب می‌آید. به دلیل آب و هوای گرم و خشک، بهترین زمان سفر به دبی از اوایل پاییز تا اواخر بهار است. اما این شهر در فصل تابستان هم مملو از گردشگرانی است که از تفریحات آبی و آفتاب داغ این شهر لذت می‌برند. البته قیمت ویزای دبی در فصل تابستان بسیار پایین تر از فصول دیگر بوده و شهر دبی نیز در این فصل خلوت‌تر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پس با توجه به این مسائل می‌توان گفت سفر به دبی در فصل تابستان بسیار به‌صرفه و اقتصادی است. مهمترین گزینه بعد از قیمت ویزای دبی ، قیمت هتل محل اقامت است. با توجه به کاهش سفرها به این شهر در فصل تابستان، قیمت هتل هم مانند قیمت ویزای دبی به صرفه و پایین‌تر از دیگر فصول سال است. کاماپرس در ادامه به معرفی و بررسی ۵ هتل اقتصادی و به صرفه دبی و البته قیمت ویزای دبی می‌پردازد؛

هتل ۳ ستاره الخلیج گرند دبی

این هتل در فاصله یک کیلومتری برج‌های دوقلو دیره و بازار طلا و در چند قدمی نهر دبی و نایف سوق ساخته شده است. از خدمات رایگان این هتل می‌توان دسترسی به اینترنت بی‌سیم، استفاده از خدمات پارکینگ و دربانی و البته دسترسی به مواد شوینده را نام برد.

آشپزهای هتل گرند متخصص پخت انواع غذاهای قاره‌ای هستند، گردشگران می‌توانند لذت خوردن غذای قاره‌های دیگر را تجربه کنند. صبحانه نیز به صورت بوفه قاره ای از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح سرو میشود. در هر یک از اتاق‌های هتل گرند دبی تهویه مطبوع، مینی بار، پخش کننده دی‌وی‌دی و تلویزیون ۴۰ اینچی کابلی وجود دارد، حمام هتل گرند نیز یک وان عمیق دارد که برای ریلکسیشن و استراحت بسیار مناسب است.

راز آسمان پایتخت

هتل ۳ ستاره هالیدی این اکسپرس دبی صفا پارک

این هتل در منطقه الوصل و ۷ کیلومتری مرکز خرید دبی و ۵ کیلومتری نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی قرار دارد. فاصله این مجموعه تا برج خلیفه و فواره دبی با ماشین ۱۰ دقیقه است. امکانات رایگان هتل شامل اینترنت بی‌سیم و صبحانه بوفه، همه روزه از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۰ صبح می‌شود. در تمام ۱۷۱ اتاق این هتل، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، گاوصندوق و میز وجود دارد؛ در حمام هتل نیز سشوار تعبیه شده است.

پخش برنامه سرگرمی ماهواره ای، مرکز خرید ۲۴ ساعته و مجموعه تناسب اندام ۲۴ ساعته از دیگر مزایای این هتل به شمار می‌رود.

هتل ۳ ستاره استودیو ام عربین پلازا

این هتل جذاب با امکانات رفاهی کامل در منطقه دیرا واقع شده و با ماشین، فقط ده دقیقه تا نهر و صحرای دبی فاصله دارد. سیتی سنتر دیره و بازار طلا هم در ۴ کیلومتری این هتل قرار گرفته است. بهترین تفریح این هتل، استخر رو باز ۲۴ ساعته رایگانش است.
از سایر امکانات رایگان هتل پلازا، میتوان به اینترنت بی‌سیم، مرکز تناسب اندام، خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد. خدمات دیگر هتل مانند سرو غذا در رستوران و استفاده از لوازم آرایشی موجود در حمام دارای هزینه هستند. نکته قابل توجه این هتل بعد از استخر روباز ۲۴ ساعته، وجود یک تور لیدر به صورت رایگان است.

هتل ۳ ستاره لاوندر دبی

هتل لاوندر در مرکز شهر دبی واقع شده و فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است. این هتل دارای 117 اتاق مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون کابلی، اتو و بالکن است. هتل لاوندر خدمات ۲۴ ساعته از جمله آرایشگاه، خشکشویی، رستوران و ترانسفر فرودگاه را به میهمانان خود ارائه می‌کند.

هتل-آپارتمان اویو ۱۵۷ خیما دبی

هتل-آپارتمان خیما، در ۸ کیلومتری برج خلیفه و دبی مال قرار دارد. خدمات رایگان شامل اینترنت بی سیم، گاو صندوق و لوازم بهداشتی موجود در حمام است. در این هتل رستوران وجود ندارد. نکته قابل توجه هتل خیما این است که ملک بدون دود نامگذاری
شده، یعنی در هیچ قسمت هتل نمی‌توان سیگار کشید و گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد غیرسیگاری و بچه‌دار محسوب می‌شود.

مارک این هتل دیره، دو ستاره

هتل دیره، در منطقه دیره قرار دارد. با اقامت در این هتل ۱۰ دقیقه تا بازار طلا و نهر دبی و ۱۳ کیلومتر از برج خلیفه و دبی مال فاصله دارید. امکانات رایگان هتل دو ستاره دیره، اینترنت بی‌سیم، سرو یک وعده پذیرایی روزانه در رستوران هتل و لوازم بهداشتی و سشوار در حمام است. اتاق‌های هتل دیره مجهز به یخچال، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. سرو صبحانه بوفه با پرداخت هزینه از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح در رستوران هتل انجام می‌شود.

از آژانس‌های حرفه‌ای تور بگیرید

برای سفر به دبی می‌توانید از خدمات ویزا جت استفاده کنید؛ این مجموعه متخصص دریافت ویزای آنلاین بوده و همه خدمات آن از صفر تا صد، به صورت آنلاین توسط کارکنان ویزاجت انجام می‌شود. ارائه اقتصادی‌ترین قیمت ویزای دبی و هتل به صورت شفاف، از اهداف این استارت‌آپ تخصصی گردشگری به شمار می‌رود.

گفتنی است قیمت ویزای دبی هر روز به صورت آنلاین در این وبسایت به‌روز می‌شود؛ علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزا جت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز