۱۱ نکته درباره کارگزاری آبان و خدماتش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«کارگزاری آبان» از سال 1375 در زمینه ارائه خدمات کارگزاری و سرمایه گذاری فعالیت خود را آغاز کرد. هدف این مجموعه، تمرکز بر پاسخگویی مشتریان و برآورد کردن درخواست‌های آن‌ها در زمینه سرمایه گذاری و اقدامات بورسی است. تعالی و برتری، تعهد و حرفه‌ای گری، خلاقیت و نوآوری، اصول اخلاق حرفه‌ای و کار گروهی به عنوان ارزش‌های این شرکت شناخته می‌شود.

کاماپرس در ادامه با ارائه 11 نکته از این مجموعه، مطالب بیشتری از آن را برای خوانندگان و علاقمندان به فعالیت سرمایه گذاری و بورس ارائه خواهد داد؛

1. کارگزاری آبان با مدیریت مصطفی حقیقی مهمانداری به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این شرکت حاوی 15 هزار سهم عادی هزار ریالی است.

2. ارائه پلتفرم‌های معاملاتی، مدیریت سرمایه گذاری، مشاوره سرمایه گذاری، صندوق‌های سرمایه گذاری و کالا و انرژی از خدمات این مجموعه به مشتریان آن است.

3. دفتر مرکزی کارگزاری آبان در تهران قرار دارد. این مجموعه دارای دو بخش کالا و انرژی و سبدگردانی است. این شرکت در اصفهان و کیش نیز عاملیت دارد.

راز آسمان پایتخت

4. صندوق‌های کوثر یکم، یکم آبان، پارس و ندای امید از صندوق‌های سرمایه گذاری این مجموعه هستند.

5. کارگزاری آبان تاکنون نشان افتخار و تندیس رضایت‌مندی مشتری سال 1391، نشان زرین برترین سازمان تاثیرگذار در خدمات بورس و اوراق بهادار سال 1394، لوح تقدیر فعال‌ترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت در سال 1396 و … به دست آورده است.

6. معاملات آپشن سامانه معاملات بر خط شرکت تدبیر پرداز، قابلیت آپشن معاملات برخط اوراق بهادار شرکت صحرا، سامانه معاملات برخط با قابلیت اختیار معامله، ماژول اختیار معامله آپشن سامانه معاملات برخط و … از مجوزهای آبان هستند.

7. این مجموعه 300 میلیارد تومان سرمایه تحت مدیریت دارد. این سرمایه متعلق به 200 هزار سرمایه گذار حاضر صندوق‌های آبان است.

8. وب‌سایت کارگزاری آبان مطالبی را درباره صندوق‌های کوثر یکم، پارس، یکم آبان و ندای امید برای اطلاع عموم منتشر می‌کند.

9. خدمات آموزشی این مجموعه شامل دانستنی‌های بورس، فیلم‌های آموزشی، دفترچه راهنما و اطلاعاتی درباره ورود به بورس می‌شود.

10. افتتاح حساب، سامانه معاملات، امور مالی، صندوق‌ها، رسیدگی به شکایات و سایر امور مشتریان از خدمات پشتیبانی مشتریان این شرکت است.

11. متقاضیان افتتاح حساب در کارگزاری آبان باید قبل از تعیین وقت در سامانه افتتاح حساب آبان ثبت نام کرده باشند. در صورت عدم ثبت نام در سامانه ذکر شده، درخواست تعیین نوبت تایید نمی‌شود. این مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه به صورت حضوری به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

مرتبط با : کارگزاری آبان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز