یارانه کمک معیشتی کرونا امشب واریز می شود

سازمان هدفمندی یارانه‌ها چهارمین مرحله از یارانه کمک معیشتی کرونا را ساعت 24 امشب(شنبه 31 خردادماه) واریز خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس؛ همزمان  با شیوع ویروس کرونا و افزایش هزینه های خانوار، در جریان تدوین بسته حمایتی برای اقشار آسیب‌پذیر بسته نقدی برای سه میلیون نفر در نظر گرفته شد . این کمک ها که از اسفند ماه در قالب سه مرحله واریز نقدی انجام شده است ، امشب و در چهارمین مرحله کمک حمایت معیشتی کرونا  به حساب سرپرستان خانوار واریزخواهد شد.

مبلغ کمک معیشتی کرونا چقدر است

نحوه پرداخت بسته کرونا به این ترتیب است که مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان متناسب با اعضای خانوار به حساب آن‌ها واریز می‌شود که برای خانوار تک‌نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه‌نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان است. علاوه بر کمک حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان، سه مرحله قبلی از چهار مرحله کمک بلاعوض دولت برای حمایت از وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر ناشی از ویروس کرونا در اسفند۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ واریز شده بود.

راز آسمان پایتخت

آیا کمک معیشتی کرونا ادامه می‌یابد؟

با احتساب مرحله چهارم واریز کمک حمایت معیشتی، چهار مرحله‌ای که از ابتدا برای پرداخت پیش‌بینی شده بود به پایان می‌رسد و این‌که پرداخت‌ها ادامه پیدا کند یا خیر ، مورد تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت. این در حالی است که حسن روحانی در جلسه 17 خرداد ماه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود «فعالیت حمایتی دولت تا پایان سال و تا هر زمان که کووید ۱۹ باشد ادامه خواهد یافت.»

 

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “یارانه کمک معیشتی کرونا امشب واریز می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز