گروه صنعتی آمیکو از کامیونت‌های ۲/ ۵ تنی رونمایی کرد

آمیکو

آمیکو در راستای بهره گیری از روش های  جهانی مدیریت کیفیت و استقرار آن در تمامی واحدهای صنعتی گروه ، همواره توانسته است ضمن تولید محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان را به خود معطوف کند.
به گزارش کاماپرس، این شرکت علاوه بر ثبت علامت استاندارد ایران بر روی کلیه محصولات تولیدی خود ، با تأسیس آزمایشگاه های پیشرفته  و مجهز به منظور انجام فرایند تست، کنترل کیفیت و اطمینان از انطباق محصولات تولیدی با استانداردهای روز دنیا، موفق به اخذ مجوز رسمی و تأییدصلاحیت به عنوان همکار از مؤسسه استاندارد گردیده و در زمینه صدور گواهی استاندارد برای سایر  تولید کنندگان فعال می باشد .

گروه صنعتی آمیکو کامیونت‌های ۲/ ۵ تنی با کاربری‌های جدید این شرکت را برای کسب‌وکارهای مختلف با هدف پرکردن خلأ موجود در این حوزه رونمایی کرد. گروه صنعتی آمیکو طی مراسمی با حضور نماینده جلفا در مجلس شورای‌اسلامی، مسوولان وزارت صمت، نمایندگان وزارت کار، سازمان حمایت و کمیته امداد، «خودروهای کار» این شرکت را با مشارکت شرکت دانش‌بنیان «آفاکو» به‌طور رسمی معرفی کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، به گفته وحید محمدی، رئیس سازمان فروش آمیکو، ایده نوآورانه کاربری جدید این شرکت یا همان فروشگاه سیار از دغدغه‌های فرزندان مرحوم تقی‌زاده بنیان‌گذار و مالک آمیکو برای انتقال تکنولوژی روز دنیا در زمینه مشاغل متحرک بود.

وی افزود: بر این اساس ایده راه‌اندازی مشاغل متحرک در قالب فروشگاه‌های سیار به منظور ایجاد اشتغالزایی و کاهش بیکاری در کشور از سال ۹۷ مطرح و در سال ۹۸، وارد مدار تولید شد. رئیس سازمان فروش آمیکو تصریح کرد: با راه‌اندازی خودروهای کار برای هر شیفت ۲ نفر به صورت مستقیم و برای ۳۰ تا ۳۵ نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا مشاغل علاوه بر اینکه ثابتند، متحرک نیز هستند، خاطرنشان کرد: مشاغل متحرک براساس نیاز مشتری جابه‌جا می‌شوند. در همین حال سه نمونه از کامیونت‌های آمیکو با کاربری جدید در سال 98 با مشارکت شرکت دانش‌بنیان آفاکو به تولید رسید و نمونه‌های دیگر هم از اهداف آتی شرکت است زیرا محدوده این نوع مشاغل بسیار وسیع است.

راز آسمان پایتخت

به گفته وی، آمیکو با طراحی و تولید کاربری جدید قدم به راه جدیدی گذاشت که با حمایت از سوی سیاستگذاران به تولید انبوه خواهد رسید. رئیس سازمان فروش آمیکو با بیان اینکه برند آمیکو از سال 68 با عنوان گروه صنعتی آذرموتور آغاز به‌کار کرد، گفت: مرحوم تقی تقی‌زاده‌اصل بنیان‌گذار این گروه که خود نیز از خطه آذربایجان‌شرقی (جلفا) است با کار بازاریابی نیاز جامعه را در آن برهه از زمان سنجید و بر روی صنعت موتور سیکلت‌سازی که با تکنولوژی خارجی تولید می‌شد، متمرکز شد.

محمدی تاکید کرد: مرحوم تقی‌زاده از سال 82 نیز محصولات دیگری از جمله تراکتور، آبگرمکن‌های خورشیدی، اسپیلت، کلاه ایمنی و … را وارد چرخه تولید کشور کرد و طی سال‌های متمادی محصولات وارداتی را در منطقه آزاد ارس قطب صنعتی کشور بومی‌سازی کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ارس خودرو دیزل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز