هر آنچه باید درباره شرکت لیمون بدانید + معرفی محصول

لیمون-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

لوازم خانه و آشپزخانه ضروری‌ترین نیازهای انسانی را برآورده می‌کنند. این محصولات همواره به روز می شوند تا نیازهای بیشتری را پاسخ بدهند. در این میان، برندهای بسیاری با تولید محصولات با کیفیت قصد دارند گوی رقابت را از یکیدیگر بربایند.

انواع مختلفی از لوازم خانه و آشپزخانه از محصولات خارجی گرفته تا داخلی در بازار ایران موجود هستند. برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه مناسب نیاز است تا برندهای مختلف این حوزه شناخته شوند. یکی از برندهای داخلی که به‌صورت تخصصی لوازم خانه و آشپزخانه تولید می‌کند، شرکت لیمون است.

در ادامه کاماپرس به معرفی شرکت لیمون و محصولات آن می پردازد؛

معرفی شرکت لیمون

شرکت لیمون دستیابی به بالاترین سطح کیفیت در تولید محصول، رعایت حقوق مصرف‌کننده، داشتن خلاقیت و ایده در طراحی و به‌کارگیری رنگ‌های متنوع را به‌عنوان اهداف و سیاست‌های تولیدی خود معرفی کرده است. این برند که تأکید بسیاری بر کیفیت محصولات خود دارد، یک واحد کنترل کیفی با رعایت آخرین استانداردهای کیفیت ملی و بین‌المللی راه‌اندازی کرده است.

برخی از افتخاراتی که این شرکت کسب کرده است شامل مواردی چون کسب عنوان کارآفرین نمونه در سال 1383، کسب عنوان صادرکننده نمونه در سال 1388 و کسب نشان رضایتمندی مشتری در سال 1394 است. شرکت لیمون گواهی‌های استانداردی همچون کیفیت محیط‌زیست، سیستم شکایت مشتریان و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت را نیز دریافت کرده است.

راز آسمان پایتخت

لیمون-کاماپرس

شرکت تولید لوازم خانه و آشپزخانه لیمون یک نمایشگاه دائمی دارد که در میدان شوش شهر تهران قابل‌دسترسی است. علاوه بر این نمایشگاه دائمی و عرضه محصولات در فروشگاه‌های سطح کشور، محصولات لیمون در سایت فروشگاه نیز معرفی و بررسی شده اند. تصاویر و توضیحات مربوط به محصولات به طور کامل در سایت شرکت لیمون ذکر شده اند.

گران‌ترین محصولات لیمون

گران‌ترین محصولاتی که لیمون در بازار ایران عرضه کرده است، سرویس‌های آشپزخانه است. در میان سرویس‌ها، سرویس جهیزیه لیمون از سایر محصولات گران‌تر است. این سرویس‌ها در انواع 64 پارچه، 58 پارچه و 21 پارچه عرضه شده اند. همچنین از رنگ‌های مختلفی در طراحی این سرویس‌ها استفاده شده است.

سرویس‌های 64 پارچه و 58 پارچه جهیزیه لیمون ست کاملی از ظروف و وسایل پلاستیکی موردنیاز در خانه است. پس از ست‌های آشپزخانه، ست‌های سرویس بهداشتی و زمین‌شوی‌های چرخشی نیز محصولات گران‌قیمت این برند هستند.

لیمون-کاماپرس

پرفروش‌ترین محصولات لیمون

لیمون محصولات پرفروش زیادی دارد. اما در این میان ظروف نگهدارنده شیشه‌ای لیمون و زمین‌شوی‌های چرخشی این برند طرف‌دارهای زیادی دارد. ظروف نگهدارنده شیشه‌ای لیمون در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه شده‌اند. به‌علاوه این ظروف مناسب استفاده در مایکروویو، یخچال و فریزر هستند.

زمین‌شوی چرخشی لیمون نیز در رنگ‌های مختلفی قابل خریداری است. این زمین‌شوی دارای سری طنابی است. این سری طنابی مناسب آبکشی سطوح و گردگیری کف است. سری طنابی این زمین‌شوی قابل تعویض است. وزن حدود سه کیلوگرمی این محصول گویای سبکی و راحتی حمل آن است.

نویسنده: مریم اقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : لیمون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز