کوئیک S اوایل دی ماه به بازار می‌آید

مدل فیس لیفت کوئیک S زمستان ۹۹ وارد بازار می‌شود.
به گزارش کاماپرس، براساس اعلام گروه خودروسازی سایپا، مراحل پیش تولید خودرو کوئیک S انجام شده و با انتقال قالب از شرکت خارجی، تولید آزمایشی این محصول از اواخر آذرماه و تولید انبوه آن از دی‌ماه۹۹ شروع می شود.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، تاکنون چندین دستگاه از این محصول با قطعات نهایی از قالب‌های اصلی تولید شده و تست‌های تأییدیه آن نیز به پایان رسیده است. همچنین بر اساس رویه‌های کیفی داخلی سایپا، مراحل دریافت تأییدیه از نهاد‌های ناظر از جمله نیروی انتظامی برای شماره گذاری، تأییدیه از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و نیز مجوز شماره گذاری تا انتهای دی‌ماه۹۹ به پایان رسیده و کوئیک اس در بهمن‌ماه۹۹ به بازار عرضه می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ساینا s در خط تولید

راز آسمان پایتخت

خودرو ساینا s دیگر محصول جدید سایپا نیز ، هم‌اکنون در خط تولید شرکت سایپا سیتروئن در حال تولید انبوه است. اما برای عرضه به بازار صرفاً در انتظار تعیین و اعلام قیمت از سوی شورای رقابت است.

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

سازمان فروش گروه خودروسازی سایپا نیز اعلام کرد که وجه واریزی مشتریان در پیش فروش‌های این محصولات مشمول سود مشارکت و همچنین جریمه تاخیر خواهد شد و گروه خودروسازی سایپا در این خصوص نیز نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همچنین این سازمان توضیح داده که گروه خودروسازی سایپا با هدف رضایتمندی و پاسخ به نیاز ضروری برخی از مشتریان به خودرو، طرح تبدیل و پیشنهاد صدور دعوتنامه‌های خودرو‌های مشابه و جایگزین این محصولات و تحویل آن‌ها را نیز داده است، اما این اقدام، یک امر پیشنهادی و کاملاً اختیاری است و در صورت عدم تمایل مشتریان به تغییر مدل خودرو‌های خود؛ محصولات ثبت‌نامی بلافاصله پس از تولید انبوه و تامین، تحویل مشتریان می شود.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کوئیک S اوایل دی ماه به بازار می‌آید

  1. اسماعیل گفته:

    افزایش نجومی قیمت کوئیک دردعوت نامه آذرماه

    سلام.بنده در خرداد ماه در قرعه کشی سایپا کوئیک برنده شدم.۴۰ میلیون و ۸۰۰ به حسابشان ریختیم.دعوت نامه آذر ماه که امده است قیمت ان ۱۳۰ میلیون تومان!!!درج شده .یعنی ۹۰ میلیون دیگر تا ۲هفته به حسابشان واریز شود.کوئیک به هیچ وجه ماشینی نیست که ۱۳۰ میلیون ارزش داشته باشد-تمام کسانی که شرایط من را دارند بیایید باهم حقمان را بگیریم حق گرفتنیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز