کوئیک آر با 3 ستاره کیفی در کانون تولیدات پارس خودرو

شرکت پارس خودرو اولین خودروساز کشور که تولید خودروی کوئیک آر را در کانون تمرکز خود قرار داده است از رشد 8 درصدی تولید خودرو در این شرکت خبر داد.

به گزارش کاماپرس، از زمان عرضه خودروی کوئیک آر به بازار خودروی کشور توسط گروه خودروسازی سایپا سال های زیادی نمی گذرد اما این خودرو به سرعت جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده است. مدل های اسپرت تر این خودرو که ظاهر شکیل تر و جوان پسندتری دارند نیز از سال گذشته به بازار آمده و مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است.

بر اساس اخبار منتشر شده کوئیک آر در شرکت پارس خودرو از شرکت های تابعه سایپا تولید می شود.

بنا به اعلام سایپانیوز، پارسخودرو نخستین خودروساز کشور به شمار می رود که از دیرباز به تولیدکننده خودروهای با کیفیت در کشور شهرت دارد و در حال حاضر تمرکز ویژه ای بر تولید خودروی کوییک آر داشته و توانسته در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ۳ ستاره کیفی را برای این خودروی اقتصادی کسب کند.

گفتنی است، شرکت پارس خودرو تنها در شهریور امسال حدود ۸ هزار دستگاه خودرو تولید کرده که نشان از تمرکز این شرکت بر تولید خودروهای داخلی و بومی سازی در شرایط سخت تحریم دارد.

راز آسمان پایتخت

بررسی آمار‌ تولید ۶ ماهه نخست امسال، تولید نزدیک به ۵۲ هزار دستگاه انواع خودروی سواری و رشد ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را در شرکت پارس خودرو نشان می دهد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : پارس خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کوئیک آر با 3 ستاره کیفی در کانون تولیدات پارس خودرو

  1. محمدصادق گفته:

    با سلام،بنده انتظارم این بود که پارس خودرو کیفیت بهتری نسبت به بقیه خودرو سازهای داخلی از جمله سایپا را داشته باشد….تعجب کردم وقتی متوجه شدم که کوییک سایپا 4ستاره اما کوییک پارس خودرو 3ستاره دریافت کرده!…..لطفا دلیلش را توضیح میدید؟ممنونم

  2. مریم گفته:

    با سلام منم تعجب می کنم پارس خودرو چرا نتوانست ۴ ستاره کیفی را برای کوئیک ار بگیرد
    ماشین و قطعات که همونه مشکل کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز