کلکسیون ماشین های لوکس لوئیس همیلتون 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لوئیس همیلتون نام آشنایی است که نیازی به معرفی ندارد. او از هیچ شروع کرد و توانست هفت بار قهرمان مسابقات فرمول 1 جهانی بشود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لوئیس همیلتون یک سوپر استار است که با هفت بار برنده شدن در مسابقات فرمول 1 توانسته است سرمایه کافی برای خریدن خودروهای مختلف و درست کردن یک کلکسیون شخصی را به دست بیاورد. البته همه ماشین‌های این مجموعه سوپرماشین یا ابرماشین نیستند و همیلتون به خریدن چند خودرو عضلانی کلاسیک نیز علاقه نشان داده است.

گل سر سبد مجموعه شخصی همیلتون یک دستگاه مک لارن اف1 است. این سوپر ماشین 620 اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند ظرف 3.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. حداکثر سرعت این مک لارن اف1 بیش از 385 کیلومتر بر ساعت است و در حدود 20 میلیون دلار ارزش‌گذاری می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در مجموعه شخصی لوئیس همیلتون چندین مدل مرسدس بنز نیز به چشم می‌خورد که از میان آن‌ها می‌توان به مرسدس بنز ای ام جی Project One، مرسدس بنز ای ام جی SLS، مرسدس بنز ای ام جی GTR Safety Car و مرسدس بنز ای ام جی G63 اشاره کرد. با توجه به این که لوئیس همیلتون بیش از 36 میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامی دارد، کمپانی مرسدس بنز این خودروهای پرچمدار را به صورت امانت در اختیار او گذاشته است تا از شهرت او بهره اقتصادی و تبلیغاتی نیز ببرد.

ابر خودروهای این مجموعه شخصی را خودروهایی مانند فراری لافراری، مرسدس بنز ای ام جی Project One، مک لارن پی1 و پاگانی زوندا 760LH تشکیل می دهند.

لوئیس همیلتون به خودروهای عضلانی کلاسیک نیز بسیار علاقه‌مند است و یک دستگاه شلبی کبرا 427 مدل 1966 و یک دستگاه موستانگ شلبی جی تی 500 مدل 1967 در مجموعه خودروهای او به چشم می‌خورند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز