شورولت کامارو 2024 ؛ جانشین موستانگ بازنشسته

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شورولت کاماور یکی از خودروهای افسانه‌ای است که سال 2024 آخرین سال تولید آن با ویژگی‌های کنونی اعلام شده است و خودروهای عضلانی دیگری مانند دوج چارجر و چلنجر نیز پیشتر اعلام کرده‌اند که امسال آخرین سال تولیدشان است. کمپانی فورد نیز اعلام کرده است که موستانگ در سال 2028 بازنشسته خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سال 2024 آخرین سالی است که شورولت کامارو با ویژگی‌های کنونی تولید می‌شود. در واقع، پلتفرم شورولت کامارو از سال 2016 و آغاز نسل ششم تاکنون یکسان بوده و طراحی ظاهری آن نیز از فیس‌لیفت سال 2019 تاکنون تغییر چندانی نکرده است.

شورولت کامارو مدل 2024 دقیقاً همان چیزی است که از یک خودرو عضلانی انتظار دارید. مدل هشت سیلندر و سوپرشارژری آن شتاب صفر تا صدی برابر با 4 ثانیه دارد و اگر قدری بیشتر به آن فشار بیاورید می‌توان نیم ثانیه دیگر هم از این زمان کم کرد.

راز آسمان پایتخت

شورولت کامارو مدل 2024 به صورت استاندارد به یک گیربکس شش سرعته دستی مجهز شده است ولی گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است.

تیپ پایه شورولت کامارو مدل 2024 به یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری مجهز است که 335 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و ظرف 5.2 ثانیه می‌تواند از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. حداکثر سرعت این تیپ 250 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

از تجهیزات رفاهی شورولت کامارو مدل 2024 می‌توان به سیستم صوتی Bose، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در هشت جهت، نمایشگر 8 اینچی اطلاعات و سرگرمی، گرمکن غربیلک فرمان، گرمگن صندلی‌های جلو و دوربین دید عقب اشاره کرد.

تجهیزات ایمنی شورولت کامارو مدل 2024 عبارتند از: دستیار پارک، سیستم تشخیص موانع عقب، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم هشدار عبور از خط و دوربین دید عقب.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : شورولت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز