کرونا حریف کارتن خواب های تهران نشد!

لست سکند

اگرچه تاکنون حدود 104 هزار نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلاشدند و بیش از 6 هزار نفر هم براثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند، هیچ یک از مددجویان گرمخانه های تهران به کرونا مبتلا نشده اند.
به گزارش کاماپرس، عدم ابتلای مددجویان گرمخانه های پایتخت به کرونا در شرایطی است که در بحبوبه این بیماری پیش بینی می شد که به علت رعایت کمتر اصول بهداشتی بین این مددجویان، شاهد حجم بالایی از مبتلایان به ویروس کرونا در گرمخانه های تهران باشیم.
درهمین راستا مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اعلام این خبر که طی سه ماه گذشته هیچ یک از مراجعان گرمخانه‌های پایتخت به کرونا مبتلا نشده اند، به تسنیم گفت: با شیوع ویروس کرونا، تحلیل ما این بود که با شرایط نامناسبی مواجه شویم به ویژه درباره زباله‌گردها، نگرانی از ابتلای آنها به کرونا وجود داشت اما برخلاف پیش‌بینی‌ها،حتی یک مورد هم ابتلا به کرونا بین مددجویان وجود نداشت.
سید مالک حسینی با اشاره به اینکه صلاحیت اظهار نظر در این باره را ندارد، ادامه داد: این امر نیاز به کار پژوهشی دارد و از پژوهشگران و مراکز علمی و پژوهشی در حوزه بهداشت درمان می‌خواهیم به این موضوع ورود کنند چراکه دستیابی به نتیجه بررسی‌ها در آینده می‌تواند به ما و مددجویان کمک کند.
او در ادامه درباره ارجاع افراد مشکوک به اورژانس افزود: افرادی که به طور مستمر به گرمخانه‌ها مراجعه می‌کنند، بعد از مراجعه به مراکز درمانی باید برگه سلامت یا تأییدیه‌ای که نشان دهنده عدم ابتلای آنها به کرونا باشد، ارائه کنند.

اظهار نظر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره عدم ابتلا مددجویان گرمخانه های تهران به کرونا درحالی است که او پیش از این و در اظهاراتی از وجود 46 مورد مشکوک به کرونا در گرمخانه های پایتخت خبر داده بود، به گفته حسینی از نظر این سازمان فردی که علائم اولیه را داشته باشد مشکوک محسوب می‌شود و برهمین اساس 46 مورد مشکوک بین مددجویان گرمخانه‌های پایتخت شناسایی شده که هنوز ابتلای قطعی آنها مشخص نشده است.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز