کامل ترین راهنمای خرید پمپ باد فندکی

ایران کمپرسور-کاماپرس

پمپ باد فندکی، از وسایل ضروری برای هر خودرو است. در شرایطی که تایر ماشین شما پنچر می شود، این پمپ برای پنچرگیری کاربرد زیادی خواهد داشت. با استفاده از این ابزار، می توان به راحتی و در کمترین زمان، لاستیک خودرو را باد کرد. در خارج از شهر و عدم دسترسی به آپاراتی، وجود این پمپ در ماشین بسیار ضروری است.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایران کمپرسور، برای دارندگان خودرو، کامل ترین راهنمای خرید پمپ باد فندکی می تواند در انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع این ابزار به شما کمک کند. خرید از فروشگاه های معتبر می تواند اطمینان شما را از قیمت کمپرسور باد و کیفیت این محصول تامین کند.

پمپ باد فندکی و کاربرد آن در خودرو

پمپ باد فندکی یا خودرو، از انواع کمپرسورهای باد ماشین است که با برق کار می کند. این پمپ باد با استفاده از یک فیش، به جافندکی خودرو متصل می شود. هم چنین مجهز به موتور الکتریکی کوچک و کم وزنی است که جابجایی آن را تسهیل می نماید. در صفحه دیجیتالی این دستگاه، میزان باد و فشار خروجی آن قابل مشاهده است.

پمپ باد فندکی، در مقایسه با کمپرسورهای باد معمولی، حجم و اندازه کوچکتری دارد. کاربرد اصلی آن، باد کردن لاستیک خودرو است و از دیگر کارایی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باد کردن دوچرخه
  • باد کردن توپ
  • باد کردن وسایل بازی کودکانه

مدل های پمپ باد فندکی خودرو

پیش از خرید پمپ باد فندکی، شناخت انواع آن و انتخاب مدلی متناسب با وزن و مدل خودرو اهمیت دارد.

راز آسمان پایتخت

پمپ باد فندکی با کابل اتصال باتری

این مدل پمپ باد فندکی برای خودروهایی که دسترسی سختی به باتری دارند، مناسب نیست. مزیت استفاده از آن، عدم آسیب به سیم کشی برق خودرو می باشد. نصب و راه اندازی این مدل پمپ باد فندکی از طریق باز کردن درب موتور و اتصال آن به انبرهای سر باتری امکان پذیر است.

پمپ باد فندکی شارژی

در راهنمای خرید پمپ باد فندکی، مدل شارژی آن می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد. پمپ باد شارژی خودرو، از جدیدترین انواع آن است که به دو روش زیر قابل شارژ می باشد:

  • اتصال به برق شهری 220 ولت با استفاده از آداپتور
  • فیش فندکی خودرو

پمپ باد فندکی تک سیلندر

پمپ بادهای فندکی تک سیلندر، از بهترین مدل های کمپرسور برای ماشین های سواری سبک هستند.

پمپ باد فندکی دو سیلندر

پمپ های باد فندکی دو سیلندر با ویژگی قدرت باد بالا شناخته می شوند. این مدل ها، بهترین نوع پمپ باد برای خودروهای سنگین هستند و در خودورهای سواری سبک، کاربرد کمتری دارند.

مهم ترین نکات در راهنمای خرید پمپ باد فندکی

ایران کمپرسور-کاماپرس

فاکتورهای متنوعی در انتخاب این کمپرسور نقش دارند. در خرید پمپ باد فندکی، مهم ترین فاکتور، قیمت آن است. شما می توانید مدل مورد نظر را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. سایر ویژگی های مهم و تاثیرگذار مطابق با کامل ترین راهنمای خرید پمپ باد فندکی، شامل موارد زیر است.

آپشن های پمپ باد خودرو، سهولت کاربری

برخی نمونه های پمپ باد فندکی، دارای آپشن های اضافی مانند کیف، چراغ قوه و امکانات لازم برای پنچرگیری هستند. وجود این آپشن ها در سهولت کار شما نقش مؤثری دارد. به عنوان مثال، جهت پنچرگیری در فضایی تاریک، چراغ قوه می تواند دید بهتری برایتان ایجاد کند.

قیمت، فاکتور تاثیرگذار در خرید پمپ باد فندکی

به عنوان یک راننده باید هنگام خرید پمپ باد فندکی، قیمت آن را مد نظر قرار دهید. این فاکتور، متاثر از قدرت و سرعت این ابزار است. شرکت سازنده یا برندهای خاص نیز در قیمت پمپ باد فندکی نقش دارند.

تعداد سیلندر، تعیین کننده قدرت دستگاه

پمپ باد فندکی در انواع  1 و 2 سیلندر در بازار موجودد است. انواع 2 سیلندر این دستگاه، در مقایسه با نوع تک سیلندر آن، قدرت و سرعت بیشتری دارد. علاوه بر این، میزان باد فشرده شده پمپ های سیلندری نیز بیشتر است. برای خرید این نوع پمپ باد خودرو، نوع سیلندری آن، به دلیل داشتن قدرتی مشابه پمپ باد ماشین های سنگین، مقرون به صرفه تر است.

کیفیت ساخت پمپ باد فندکی

کیفیت ساخت پمپ باد، از دیگر موارد قابل توجه در کامل ترین راهنمای خرید پمپ باد فندکی است. دوام و طول عمر بالای این ابزار، با توجه به کیفیت ساخت آن تعریف می شود. انواع باکیفیت پمپ باد خودرو، بدنه و قطعات فلزی دارند. گره های محکم و باکیفیتی نیز در ساختار سوکت آن ها به کار رفته است. موتورهای بزرگ و قوی و تجهیز این ابزار به خنک کننده، از دیگر مواردی است که می تواند کیفیت بالای آن را تضمین کند.

نوع اتصال، تضمین کننده عملکرد پمپ باد خودرو

پمپ های باد فندکی به دو صورت زیر به خودرو متصل می شوند:

  • اتصال به فندکی خودرو
  • اتصال مستقیم به باتری

برای انتخاب بهترین مدل پمپ باد فندکی، نمونه هایی با دوکابل اتصال، گزینه های بهتری هستند. در صورت معیوب شدن یک سیم، اتصال آن ها از طریق سیم دیگر امکان پذیر خواهد بود.

اندازه شیلنگ، سهولت جابجایی کمپرسور باد ماشین

از دیگر موارد مهم در کامل ترین راهنمای خرید پمپ باد فندکی، انداره شیلنگ آن است. بلند بودن این شیلنگ در سهولت جابجا کردن پمپ باد نقش دارد. در این صورت می توان بدون نیاز به حمل و نقل کمپرسور، به راحتی از طریق شیلنگ بلند آن، لاستیک مورد نظر را پنچرگیری کرد.

حجم پمپ باد فندکی

حجم پمپ باد خودرو، نشان دهنده ابعاد دستگاه ( طول، عرض و ارتفاع) است. این ویژگی با کمیت psi تعریف می شود. هر چه این کمیت کمتر باشد، ابعاد پمپ باد فندکی کوچکتر است و فضای کمتری اشغال می کنند. این مدل پمپ های باد، جز بهترین گزینه ها برای خرید هستند.

سخن آخر

پمپ باد فندکی از لوازم جانبی ضروری برای هر خودرویی است. بنابراین، انتخاب بهترین مدل آن با توجه به نوع خودرو می تواند کارکرد مفید این دستگاه را تضمین کند. کامل ترین راهنمای خرید پمپ باد فندکی، مهم ترین معیارهای انتخاب از جمله نحوه اتصال، ابعاد، قدرت و قیمت را معرفی می نماید. برای خرید این محصول و دیگر انواع پمپ باد خودرو به فروشگاه ایران پمپ مراجعه کنید. با دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران کمپرسور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز