کارگزاری صبا جهاد؛ فعال در خدمات مالی و سرمایه‌گذاری

لست سکند

فعالیت در بازار سرمایه همواره مستلزم داشتن دانش و اطلاعات کافی در این زمینه و به‌روز رسانی این اطلاعات است. اگر افراد با دامنه اطلاعاتی مناسبی وارد بازار سرمایه شوند، ریسک این بخش را به حداقل خواهد رسید. به همین منظور ابتدا باید ارگان‌های واسط بازار بورس و مردم و خدمات آن‌ها شناخته شود. طی چند سال اخیر رویکرد مردم کشور نسبت به فعالیت‌های سرمایه‌ای به خصوص بورس تغییر کرده و نسبت به آن‌ها اقبال زیادی نشان داده‌اند.

قاعدتا برای ساماندهی این تعداد از مشتریان باید نهادهایی وجود داشته باشند. در واقع باید عاملی بین بازار بورس و مردم باشد که اطلاعات و خرید و فروش آن‌ها را دسته بندی کند. این افراد یا گروه‌ها «کارگزاران بورس» هستند. در کشور تعدادی کارگزاری‌ وجود دارد که اقدام مذکور را به همراه سایر فعالیت‌های مرتبط، برای متقاضیان انجام می‌دهند، یکی از آن‌ها «کارگزاری صبا جهاد» است. کاماپرس در ادامه مطالبی خواندنی را از اقدامات صبا جهاد برای خوانندگان ارائه می‌دهد؛

وبسایت صبا جهاد؛ ارائه دهنده اطلاعات کامل درباره بورس

کارگزاری صبا جهاد شرکتی با دانش به روز بوده که با تکیه بر سرمایه انسانی متخصص و با هدف ارائه راهکارهای تخصصی مالی در صنعت واسطه گری مالی و بنگاه داری، بازار سرمایه، پول و هلدینگ‌ها فعالیت دارد. این مجموعه در نظر دارد در سال جاری، به منظور بهینه سازی تصمیمات مالی، مرجعی پیشرو و سرآمد در صنعت خدمات مالی و سرمایه گذاری، با ارائه راهکارهای تخصصی و روزآمد مالی باشد.

صبا جهاد در وبسایت رسمی خود درباره بورس، نحوه دریافت کد معاملاتی، استفاده از ابزارهای آنلاین جدید برای انجام فعالیت‌های مرتبط با بازار سرمایه و مواردی این چنینی، اطلاعاتی را برای خوانندگان و علاقمندان به بازار سرمایه ارائه داده است. ضمن اینکه اطلاعات مربوط به عرضه‌های اولیه، قیمت برخی کالاها و … را هم در وبسایت خود اعلام می‌کند.

راز آسمان پایتخت

رتبه الفی صبا جهاد در سازمان بورس

این مجموعه سال 1386، هم‌زمان با افتتاح تالار بورس کالای کشاورزی، در سازمان بورس و اوراق بهادار کشور پذیرفته شد. جمع کل سرمایه آن نیز 350 میلیارد ریال بود که به صورت کامل پرداخت شد؛ در حال حاضر نیز سرمایه ثبتی شرکت 450 میلیارد ریال است. این شرکت هم اکنون برای 20 سهم در بازار سرمایه بازارگردانی انجام می‌دهد.

سهامدار اصلی این کارگزاری شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه، از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشور است که 98/5 درصد سهام این مجموعه را در اختیار دارد. شعب صبا جهاد علاوه بر تهران در 6 شهر دیگر هم فعالیت دارند. این شرکت رتبه الف نزد سازمان بورس اوراق بهادار کشور دارد.

خدمات متنوع برخط صبا جهاد

صبا جهاد در بخش‌های تامین مالی، پذیرش مشتریان، خدمات پرداخت، امور مشتریان، اوراق بهادار و کالا و انرژی خدمات گوناگونی را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این مجموعه دارای مجوز معاملات انواع اوراق بهادار در بورس اوراق تهران، معاملات انواع اوراق بهادار در فرابورس ایران، معاملات قراردادهای آتی در بورس کالای ایران، مشاور پذیرش شرکت‌ها در بورس و فرابورس و … است.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر بسیاری از امور با استفاده از اینترنت ، به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شوند، این مجموعه نیز نسخه آنلاین خود را به همراه راهنمای استفاده از آن، در اختیار مشتریانش قرار داده است. سامانه معاملات برخط این کارگزاری با استفاده از پروتکل امن اس.اس.ال به متقاضیان ارائه می‌شود. ضمن اینکه کاربران می‌توانند از راهنمای انجام معاملات اوراق اختیار این کارگزاری نیز استفاده کنند.

مرتبط با : کارگزاری صبا جهاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز