چگونه رنگ منحصر به فرد خود برای خرید مدل مانتو شیک و باکلاس را پیدا کنیم؟

مانتو
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مانتو از پوشش‌های زنانه پرمخاطبی است که تنوع بسیاری در دسته‌بندی‌های مختلف آن وجود دارد و به همین دلیل، مدل مانتو شیک و باکلاس همواره مورد توجه بانوان بوده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع مدل‌ها و طرح‌های مانتو ‌پرداخته است.

انواع مدل مانتو شیک و باکلاس

انتخاب مدل مانتو شیک و باکلاس به سلیقه شخصی، نیازها و اولویت‌های افراد بستگی دارد، اما به طور کلی می‌توان آن‌ها را به چندین دسته تقسیم کرد.

مانتوهای جلو بسته: مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته اغلب همان مانتو دکمه‌دار است. این نوع مانتو معمولاً با پارچه‌های سبک و نرمتری دوخته می‌شود و برای فصول سرد سال به‌ویژه در مناطقی با آب و هوای سرد مناسب است. بسته بودن جلو مانتو باعث می‌شود که لباس زیر آن به آسانی دیده نشود. مانتو جلو بسته لباسی رسمی است و برای موقعیت‌های مختلف مانند مراسم‌های رسمی، عروسی، مهمانی‌های مهم، کنفرانس‌ها و همایش‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مانتوهای جلو باز: این مدل مانتوها بسیار راحت و کاربردی است و آن‌ را می‌توان با انواع لباس‌های زیر مانتویی پوشید. استفاده از مانتوهای جلو باز برای مهمانی‌های رسمی و غیررسمی مناسب است.

راز آسمان پایتخت

مانتوهای دراپه: این مدل مانتو‌ها مجلسی محسوب می‌شود؛ چراکه اغلب دارای یقه‌های دراپه‌ای هستند. این مانتوها را می‌توان با انواع کفش‌ و کیف‌ ست کرد.

مانتوهای پالتویی: این مدل مانتو  برای فصول سرد سال بسیار گرم و راحت است که با انواع شلوار و بوت‌ نیز ست می‌شود.

مانتوهای اسپورت: این مانتوها برای استفاده روزمره بسیار مناسب است؛ چراکه به اندازه کافی می‌توان در آن احساس راحتی ‌کرد. این مدل مانتو با انواع کتانی‌ و کفش‌های ورزشی به راحتی ست می‌شود.

مانتوهای مجلسی: این مانتوها برای مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب است و می‌توان آنها را با انواع کفش‌های پاشنه بلند و جواهرات ست کرد.

مانتو شیک - کاماپرس

جنس انواع مدل مانتو شیک و باکلاس

مانتوهای کتان: این مدل مانتوها بسیار راحت و خنک بوده و از آن در فصول گرم سال استفاده می‌شود.

مانتوهای جین: این مدل مانتو شیک و باکلاس بسیار اسپورت و راحت بوده که افراد برای امور روزمره از آن استفاده می‌کنند.

مانتوهای حریر: این مدل برای مهمانی‌ها و موقعیت‌های مجلسی و رسمی بسیار کاربردی است.

مانتوهای لینن: لینن یکی از جنس‌های خنک و باکیفیت مانتو محسوب می‌شود و برای تابستان و هوای گرم بهترین گزینه است.

مانتوهای پشمی: این مانتوها بسیار گرم و راحت است و به همین دلیل در فصول سرد سال از آنها استفاده می شود.

مانتو شیک - کاماپرس

رنگ و طرح انواع مدل مانتو شیک و باکلاس

طرح و رنگ لباس، جزئیات استایل و تیپ فرد را می‌سازند؛ به طوریکه اگر همزمان به یک شکل استفاده شوند، ممکن است تیپ شلوغی را بسازند.

مانتوهای ساده: این مدل مانتوها بسیار کلاسیک و شیک بوده که در دسته استایل‌های مینیمال قرار می‌گیرد. استایل ساده همچنان در هر دوره ای جذابیت خاص خودش را دارد و برای مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب است.

مانتوهای طرح‌دار: این مدل مانتوها برای مهمانی‌های غیررسمی، گشت و گذار، تفریح، عکاسی در فضای باز و دورهمی‌های دوستانه مناسب است.

مانتوهای رنگی: این مدل مانتو اگر از پالت‌های رنگی درست برای دوخت آن استفاده شود، استایل خاصی می‌سازد.

مانتو شیک - کاماپرس

رنگ‌های مد ۱۴۰۲ برای مدل مانتو شیک و باکلاس

رنگ اصلی سال ۱۴۰۲ تناژ قرمز و زرشکی، متمایل به ارغوانی بوده که بسیار خاص و جذاب است. تناژهای زرشکی، ارغوانی و سرخابی نیز به جای آن بسیار مورد استقبال واقع شده است، اما علاوه بر این رنگ، رنگ‌های دیگری نیز برای مدل مانتو شیک و باکلاس امسال مانند رنگ‌های خنثی، پاستلی یا جیغ مد شده است.

البته به عنوان مثال، مانتو تک رنگ جیغ خیلی مورد استقبال نیست و معمولا ترکیب آن با رنگ‌های خنثی ایده بهتری است.

نکته قابل توجه این است که در تحلیل رنگ‌های فصلی نیز هر فصل به یکی از خانواده‌های رنگی اصلی نسبت داده می‌شود. رنگ بهار زنده و دلنشین مانند سبز روشن، زرد روشن، صورتی ملایم و آبی است. تابستان مناسب رنگ‌های ملایم، خنک و شاد مانند سفید مرواریدی، آبی روشن، صورتی هلویی و زرد خردلی است. پاییز فصل رنگ‌های گرم و درخشان مانند نارنجی، قرمز، قهوه‌ای، زرد و گل‌بهی است. زمستان نیز نماینده رنگ‌های سرد و روشن مانند سفید برفی، آبی یخ و خاکستری است.

مانتو شیک - کاماپرس

نحوه پیدا کردن رنگ منحصر به فرد خود برای مدل مانتو شیک و باکلاس

رنگ‌های مناسب هر شخص به رنگ پوست، مو و چشم‌ او بستگی دارد. رنگ پوست را با نگاه کردن به رگ‌های دست می‌توان تشخیص داد. اگر رگ‌های دست‌، آبی یا بنفش باشد، یعنی رنگ پوست سردی دارید، اما اگر سبز بود، رنگ پوست شما گرم محسوب می‌شود. برای رنگ موی تیره معمولاً بهتر است از رنگ‌های سرد استفاده کرد، اما رنگ موی روشن معمولاً با رنگ‌های گرم هماهنگی دارد. در نهایت، رنگ چشم‌ آبی یا سبز معمولاً با رنگ‌های سرد و رنگ چشم‌ قهوه‌ای یا مشکی معمولاً با رنگ‌های گرم بهتر ست می‌شود.

مانتو شیک - کاماپرس

خرید مدل مانتو شیک و باکلاس از «زی زی مد»

فروشگاه زی‌زی‌مد به صورت آنلاین و حضوری جدیدترین مدهای روز کالکشن‌های فصلی را هر چند وقت یکبار به طور مستقیم توسط تولیدی انحصاری خود به روز می‌کند. زی‌‌زی‌مد با تاکید بر کیفیت و استاندارد محصول شروع به فعالیت کرده و همچنان نیز با تمام قوا به همراه پرسنل خلاق در تلاش برای تولید بهترین محصولات است.

علاقه‌مندان برای خرید حضوری از زی‌زی‌مد می‌توانند به نشانی تهران، شهرک اکباتان، مرکز خرید مگامال، طبقه f1، پلاک 105 یا برای خرید اینترنتی به وب‌سایت https://zizimod.com مراجعه کنند. همچنین برای دریافت راهنمایی از پرسنل مجموعه می‌توانند با شماره تلفن 0214463173 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : زی زی مد
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز