ویژگی های بارز تحلیل تکنیکال بیت کوین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از روش‌های پیش بینی قیمت در بازارها، به کارگیری تحلیل تکنیکال است که به مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم معاملات در آن بازار را نشان می‌دهد. این نوع تحلیل گذشته از بازار بورس و فارکس و ارز، در بازار رمزارزها نیز کاربرد زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، معامله‌گران بازار رمزارزها با به‌کارگیری تحلیل تکنیکال این امکان را دارند تا با اطلاعات حجم و قیمتی یک رمزارز، وضعیت آن را در بازار سنجیده و درباره آن تصمیم‌گیری کنند. برخی تصور می‌کنند که تحلیل تکنیکال استفاده صرف از شاخص‌ها و اعداد و ارقام است در حالی که چنین نیست! این نوع تحلیل به نوعی به مطالعه رفتار انسان‌ها در بازارهای مالی نیز بازمی‌گردد. رفتارهایی که با احساسات انسانی تلفیق شده و در برخی مواقع به شکل ترس و طمع بروز می‌کنند. این نوع تحلیل برای ملاحظه وضعیت رمزارز معروفی مانند بیت کوین بسیار کاربرد دارد و بیشتر معامله گران از آن استفاده دارند.

در ادامه تحلیل تکنیکال روز بیت کوین آورده شده است؛

تحلیل بیت کوین ۳ خرداد

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۳ خرداد با شما همراه هستیم. قیمت بیت کوین بعد از یک صعود بسیار جذابی که در طول روزهای گذشته داشت، حالا یک روند اصلاحی را در پیش گرفته است. تحلیل قیمت بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته نشان از این دارد که در میان مدت روند آن صعودی شده است.

راز آسمان پایتخت

البته بیت کوین برای اینکه در مسیر صعود در بلند مدت قرار بگیرد، نیاز به شکست ناحیه مقاومتی اصلی خود و سقف قیمتی چند ماه پیش خود دارد. در حال حاضر نیز برای روز جاری روند قیمت بیت کوین را تا رسیدن به خط روند رسم شده و همچنین ناحیه حمایتی پایین نزولی می‌بینیم. بعد از برخورد قیمت به این نواحی می‌توانیم شرایط بیت کوین را دوباره ارزیابی کنیم.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
آهن رویال
ایده سبز
آریاپی
دادپویان
اوج آرام
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز