شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مایدیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماشین ظرفشویی‌های مایدیا در دو سبک ایستاده و رومیزی روانه بازار شده‌اند. محصولات این برند چینی در سطح جهانی شناخته‌شده‌اند و ماشین ظرفشویی‌های رومیزی این شرکت مورد استقبال افراد مجرد و همین طور خانواده‌هایی قرار گرفته که با محدودیت مکانی روبرو هستند.

سامانه دیجی شهر، در شرایط اقتصادی کنونی، با ارائه وام‌های تا سقف 75 میلیون تومان، روند خرید لوازم‌های خانگی را برای کاربران آسان می‌کند. سقف وام تا 200 میلیون تومان نیز قابل افزایش است که بسته به نیاز کاربر می‌توان درخواست را ثبت سامانه کرد. مزیت این نوع وام، عدم نیاز به ضامن حقیقی است و تنها با ارائه چک صیادی، پس از اعتبارسنجی و احراز هویت می‌توان این وام را دریافت کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مایدیا با معرفی ویژگی‌های 4 ماشین ظرفشویی از این برند می‌پردازد.

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3206BS

این مدل ماشین ظرفشویی مایدیا با قیمت حدودی 39 میلیون و 600 هزارتومان در هنگام تهیه این گزارش در سایت‌های اینترنتی موجود است. بهترین گزینه برای خرید این محصول، درخواست وام 40 میلیون تومانی است. اقساط نیز به صورت ماهانه 2 میلیون و 94 هزار تومان خواهد بود و به مدت 24 ماه ادامه خواهد داشت. ناگفته نماند وام‌های سامانه دیجی پی می‌تواند طی 12 ماه نیز بازپرداخت شود و این به نظر کاربر بستگی دارد.

این ماشین ظرفشویی 6 نفره، امکان شستشو با تأخیر نیز دارد و با قابلیت Self Clean به صورت اتوماتیک، شستشوی دستگاه انجام می‌شود و از ایجاد باکتری در محیط دستگاه جلوگیری می‌شود.

راز آسمان پایتخت

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP6-3208A

این مدل ماشین ظرفشویی مایدیا با قیمت حدودی 32 میلیون تومان در رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای خرید این محصول، وام 32 میلیون تومانی را درخواست داد. در این صورت، کاربران می‌توانند طی دو سال، به صورت ماهانه 1 میلیون و 675 هزار تومان را به عنوان قسط پرداخت کنند.

این محصول 50 پهنا و 55 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین این دستگاه در حالت استاندار برای 6 نفر طراحی شده‌است و مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت و متوسط است.

2-کاماپرس

 

ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP8-3802F-S

این مدل ماشین ظرفشویی مایدیا با قیمت حدودی 36 میلیون تومان با رنگ نقره‌ای خود، می‌تواند به راحتی با دیگر اجزای آشپزخانه همخوانی پیدا کند. برای خرید این دستگاه درخواست وام 36 میلیون تومانی می‌تواند گزینه معقولی باشد. اقساط در قالب 24 ماهه و هر کدام به مبلغ 1 میلیون و 885 هزارتومان خواهد بود.

این محصول رومیزی با ارتفاع 59 و پهنای 55 سانتی متری، فضای کمی را اشغال می‌کند. ظرفیت این ماشین ظرفشویی 8 نفره و مناسب خانواده‌های متوسط است.

3-کاماپرس

ماشین ظرفشویی مایدیا مدل MCFD55320w

این مدل ماشین ظرفشویی مایدیا با قیمت حدودی 42 میلیون و 450 هزارتومان ظرفیت 6 نفره دارد. کاربران می‌توانند با درخواست وام 43 میلیون تومانی، این محصول را خریداری کنند. در این صورت هر قسط 2 میلیون و 252 هزارتومان خواهد بود و طی 2 سال می‌توان آن را به صورت کامل تسویه کرد.

مصرف برق در این محصول در حالت بهینه قرار دارد؛ ارتفاع آن 40 و پهنای آن نیز 55 سانتی متر است.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهردیجی کالامایدیا
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز