چرا خرید تتر در شرایط کنونی بازار رمزارزها اهمیت دارد؟

تتر-کاماپرس

خرید استیبل کوین ها در بازار رمزارزها معمولا خطر از دست دادن سرمایه را کم می کند و نگرانی فعالان این بازار را تاحدودی از بین می برد. در چنین شرایطی افراد به سراغ استیبل کوین های مطمئن مانند تتر می روند. در این میان، خرید تتر از بستری امن و مطمئن چالش دیگری است که علاقه مندان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال با آن دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش کاماپرس، طی هفته‌های اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی‌های بایننس و کوین بیس باعث شده تا بازار ارزهای دیجیتال نوسانی شوند و شرایط چندان مساعدی نداشته باشند. این اتفاق باعث شده تا اکثر رمزارزهای درجه یک بازار اصلاح بخورند و افراد زیادی به خرید آن‌ها روی آورند. اما این روزها به منظور کنترل و تسهیم ریسک بهتر است خرید تتر نیز انجام شود.

تحلیل تکنیکال رمزارز تتر در روز جاری

این استیبل کوین مهم یکی از پنج رمزارز برتر از نظر حجم بازار است اما گاهی در نوسانات شدید قیمتی امکان رشد و کاهش جزئی آن وجود دارد. در حال حاضر قیمت تتر وارد کانال 48 هزار تومانی شده و در صورتی که پیشروی داشته باشد، احتمال پیشروی آن تا محدوده 48 هزار و 480 تومانی دور از انتظار نخواهد بود. اگر قیمت تتر بعد از رسیدن به این محدوده دچار اصلاح و سپس رشد شود، احتمال پیشروی آن تا محدوده 49 هزار و 700 تومانی فراهم خواهد شد. پس از گذشتن از این محدوده مقاومتی، امکان رشد نرخ آن به سمت کانال 50 هزار تومانی وجود خواهد داشت.

افرادی که مایل به خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری هستند باید همواره تحلیل تکنیکال این رمزارز را مورد بررسی قرار بدهند و این نمودار را زیر نظر بگیرند. بررسی قیمت و تحلیل روزانه تتر باید از منبع معتبری صورت بگیرد و سپس برای خرید و فروش آن اقدام کرد.

بهترین درگاه داخلی برای خرید تتر و دیگر رمزارزها کدام است؟

اکسکوینو از متخصصان و افراد خبره تشکیل شده و چندین سال است که در زمینه بلاکچین و رمزارزها کار می‌کند. هدف اکسکوینو ایجاد بستری امن جهت انجام معاملات در حوزه رمزارزها است و با ارائه مطالب آموزشی و تحلیلی سعی در ایجاد آگاهی و شناخت بیشتر کاربران این حوزه دارد.

راز آسمان پایتخت

پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات رمزارزی مشتریان است. در صورتی که فردی مایل به خرید تتر یا دیگر رمزارزها از طریق این درگاه باشد باید ابتدا در اکسکوینو ثبت نام کرده و سپس با سپری کردن مراحل احراز هویت، وارد پنل کاربری شده و با افزایش موجودی حساب خود، رمزارز مورد نظر را خریداری کند.

احراز هویت در سایت صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو کمتر از یک روز بوده و احراز هویت آنی مشتریان این اپلیکیشن در کمتر از پنج دقیقه اتفاق می‌افتاد. پس از سپری کردن این مراحل برای خرید تتر یا هر رمزارزی بهتر است یکی از بهترین روش‌های خرید این سایت انتخاب شده و سپس معامله اتفاق بیفتاد. ضمنا معامله گران رمزارزها از طریق اپلیکیشن اکسکوینو در هر مکان و زمانی امکان خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز