پیش فروش دنا پلاس و 7 محصول دیگر ایران خودرو با موعد تحویل یکساله

لست سکند

شرکت ایران خودرو همزمان با طرح فروش فوق العاده چهار محصول با تحویل زودهنگام( حداکثر سه ماهه)، پیش فروش دنا پلاس و 7 محصول دیگر را نیز از فردا ۲۲ مهرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشت.

به گزارش کاماپرس، در حالی که قیمت خودرو در بازار سیر صعودی را طی هفته های اخیر ادامه داده، گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه سیاست پیش فروش های متوالی، این بار همزمان با پیش فروش خودرو چهار محصول با موعد تحویل حداکثر سه ماهه، پیش فروش دنا پلاس و 7 محصول دیگر از خودروهای پرتیراژ این شرکت را نیز از فردا ۲۲ مهرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته است.

طبق اعلامیه منتشر شده توسط ایران خودرو، پیش فروش یک ساله این شرکت شامل عرضه 8محصول خواهد بود که این محصولات شامل پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس است.

بر اساس اعلام ایران خودرو، زمان تحویل این خودروها در این طرح تیر و مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

قرعه کشی این مرحله از پیش فروش حداکثر ظرف مدت روز کاری پس از پایان مهلت ثبت نام، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود و اسامی برندگان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

برندگان این طرح نیز به مدت 5 روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخش نامه،‌ نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند. ضمنا برندگان پیش فروش های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در این طرح نیز همچون پیش فروش های قبلی ایران خودرو محدودیت هایی از قبیل اختصاص فقط یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا برقرار است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو و پیش فروش، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “پیش فروش دنا پلاس و 7 محصول دیگر ایران خودرو با موعد تحویل یکساله

  1. محسن ایمانی گفته:

    آخه ما چه گناهی کردیم تو این مملکت بدنیا اومدیم و زندگی میکنیم چرا درآمد مردم به دلار نیست و هر چی میخری به دلار حساب میکنن .تا کی باید مردم بدوند دنبال چیزی که عمدا نمیزارن راحت بدستش بیاری تف به شرافت نداشته این مسئولین .

  2. مهدی گفته:

    سلام برای من دعا کنید در بیاد خونمو فروختم مغازه بخرم خیلی گشتم یکی پیدا کردم اینقدر سرکارم گذاشت الان خونه قیمتش بالا رفته نه میتونم خونه بخرم نه مغازه ماشین ثبت نام‌کنم‌ در بیاد جبران کنه بتونم باز بخرم
    از بیکاری مجبور به فروش شدم.
    دعا کنید برام یاعلی مدد

    • صانعی گفته:

      امیدوارم اگه میخواد فرجی هم بشه اول برای شما دوست بزرگوار بشه.با اینکه خودمون هم گرفتاریم ولی دلمون میتپه برای کشور و هم وطن عزیزمون

  3. b گفته:

    بزرگترین دستاور صنعتتون همین دنا و شاهین و پرایده
    انگار مک لارن ساختین هی لیاقت خودتونه پشتشون بشینین
    هر چند مردم ما اینقدر بدبخت شدن که پول خرید اینا هم ندارن
    مثلا روزی صنعت ما با کره جنوبی همپا بوده ..

    پسرفتی که ملت ما داشته رو هیچ کشوری تا حالا نتونسته بهش دست پیدا کنه به سلامتی خودمون 😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز