بهترین روش برای خرید آنلاین ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

چندین سال است که ظروف یکبار مصرف پا به زندگی انسان‌ها گذاشته است. این ظروف که قیمت نسبتاً پایینی دارند و بعد از هر بار استفاده دور ریخته می‌شوند، سبب راحتی در سرو غذا و نوشیدنی شده‌اند. در موقعیت‌هایی چون مهمانی‌های بزرگ، مراسم‌ها، رستوران‌ها، پیک‌نیک و مسافرت ظروف یکبار مصرف نقش مهم و مصرف بالایی دارند.

با اینکه استفاده از این ظروفبه واسطه آسیب به محیط زیست توصیه نمی‌شود، اما این ظروف کار راه انداز هستند و بسیاری از افراد برای تهیه سریع آن به خرید اینترنتی روی آورده اند.

در ادامه کاماپرس به بررسی و معرفی پنج سایت‌ برای خرید ظروف یکبار مصرف می‌پردازد؛

فروشگاه اینترنتی بایدا

در این فروشگاه می‌توان ظروف یکبار مصرف را به‌صورت اینترنتی خریداری کرد. محصولات این فروشگاه شامل ظروف بسته‌بندی یکبار مصرف، ظروف بسته‌بندی، لیوان‌های کاغذی تک جداره و دوجداره و کاغذ استروک می‌شود. نکته مهم درباره فروشگاه بایدا این است که تنها محصولات گیاهی و کاغذی را عرضه می‌کند. این محصولات آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد کرده و فرایند بازیافت آسان‌تری دارند.

فروشگاه ذوالفقار پلاست

این سایت اینترنتی محصولات تولیدی خود را به فروش می‌رساند. ذوالفقار پلاست استفاده از مواد درجه یک، بهداشتی و استاندارد که تضمین‌کننده سلامت است را ضمانت کرده است. با مراجعه به قسمت محصولات سایت می‌توان انواع ظرف غذا، دیس، بشقاب و پیش‌دستی، کاسه، لیوان و سطل را خریداری کرد. این سایت در وبلاگ خود مطالب مختلفی را درباره ظروف یکبار مصرف، تاریخچه و مصرف آنها به اشتراک گذاشته است.

راز آسمان پایتخت

سایت فروش ظروف یکبار مصرف مهر پارسا

در سایت مهر پارسا انواع مختلف ظروف یکبار مصرف همانند ظروف کترینگی، پیش‌دستی، ظروف خشکباری، ظروف لیتری، ظرف بستنی و … به فروش می‌رسد. این سایت ظروف یکبار مصرف موردنیاز رستوران‌ها، بستنی‌فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها و سایر مشاغل را عرضه می‌کند. مهر پارسا دفتر فروش حضوری نیز دارد که در میدان راه‌آهن تهران واقع شده است.

سایت فروش ظروف یکبار مصرف مهر پارسا-کاماپر

فروشگاه اینترنتی پیکنیک

در فروشگاه پیک‌نیک انواع ظروف یکبار مصرف برای استفاده‌های مختلف به فروش می‌رسد. محصولات یکبار مصرف آلومینیومی، کریستالی، گیاهی، ترمو فرمینگ، مایکروویوی و … در این سایت موجود هستند. یکی از خدمات این سایت چاپ طرح و نوشته بر روی محصولات است. افراد و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند طرح دلخواه خود را برای چاپ بر روی ظروف سفارش دهند. پیک‌نیک در شهر تهران و حومه محصولات را به‌صورت رایگان برای مشتریان ارسال می‌کند.

فروشگاه یکبار مرکز

سایت یکبار مرکز نیز به فروش ظروف یکبار مصرف مشغول است، با این تفاوت که فروش سایت تنها به‌صورت عمده است. محصولات یکبار مصرف پلاستیکی، گیاهی و آلومینیومی از برندهای مختلف در این فروشگاه عرضه می‌شوند. فروش ظروف نیز به دو صورت کارتنی و بسته‌ای است. صاحبان خرده‌فروشی‌ها و یا رستوران‌ها و سایر مشاغل می‌توانند ظروف موردنیاز خود را به‌صورت عمده از یکبار مرکز خریداری کنند.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : بایداپیکنیکذوالفقار پلاستمهرپارسایکبار مرکز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز