قبل از خرید پلای وود سگژا این مطللب را بخوانید

پلای وود - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

در میان انواع پلای وودهای موجود در بازار، پلای وود سگژا، یکی از باکیفیت‌ترین انواع فرآورده‌های چوبی است که به دلیل ویژگی‌های ساختاری که دارد، کاربرد زیادی در ساختمان‌سازی و همچنین دکوراسیون داخلی دارد. به همین دلیل است که محصول، مخاطبان بسیاری از گروه مهندسان و معماران و طراحان دکوراسیون خارجی و حتی داخلی دارد. اما این فرآورده چوبی که اصالتی روس دارد چه ویژگی‌هایی دارد که موجب چنین محبوبیت بالای آن در بازار پلای وود شده است؟ در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می‌شوید و پاسخ این سوال را خواهید یافت.

پلای وود سگژا چیست؟

پلای وود سگژا از فرآورده‌های چوبی ممتاز است که در حقیقت یک نوع تخته چوبی است که از لایه‌های متعددی از چوب ساخته می‌شود. این لایه‌ها به صورت متقابل قرار داده می‌شوند و با استفاده از چسب‌های خاص به یکدیگر متصل می‌شوند که نتیجه‌ آن یک محصول قوی، پایدار و با کیفیت بالا به نام پلای وود سگژا است است.

پلای وود سگژا چه ویژگی‌هایی دارد؟

این فرآورده چوبی، به دلیل ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی که دارد، در مقابل رطوبت، تغییرات دما و دما مقاومت بالایی دارد و در نتیجه در شهرهای ساحلی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین پلای وود سگژا، از لحاظ ساختار ظاهری بسیار زیبا و جذاب‌تر از نمونه‌های دیگر است و به همین دلیل در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به طور کلی، استحکام و مقاومت بالا، ظاهر زیبا، مقاومت در برابر رطوبت و تغییرات دمایی، پایداری زیست محیطی و… از مهمترین ویژگی‌های نمونه سگژا نسبت به سایر نمونه‌های پلای وود است. همچنین این فرآورده چوبی در صورت نگهداری درست، طول عمر بالاتری نسبت به سایر انواع پلای وود دارد.

پلای وود سگژا چه کاربردی دارد؟

همانطور که پیشتر گفتیم، پلای وود سگژا کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمان‌سازی دارد و در ساخت دیوارهای داخلی و خارجی، درب و پنجره‌ها، سقف‌ها، کابینت‌ها و مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی برتر پلای وود سگژا، این محصول مقاوم در برابر رطوبت، تغییرات دما و ضربه است.

راز آسمان پایتخت

پلای وود سگژا - کاماپرس

از کجا بخریم؟

با توجه به محبوبیت این محصول در بازار ساختمان، مبادی متنوعی برای واردات ان وجود دارد که متاسفانه نمونه‌های بی‌کیفیت را وارد بازار می‌کنند. در این بین نمایندگان مطرح و معتبری چون پرسال حضور دارند که نمونه‌های باکیفیت را به بازار عرضه می‌کنند.

شرکت پرسال با دریافت نمایندگی فروش پلای وود سگژا، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای پلای وود روسیه را به کشور وارد می‌کند. برای خرید این محصول و دریافت مشاوره تخصصی برای خرید پلای وود سگژا، می‌توانید به وبسایت پرسال  به آدرس https://persolco.com مراجعه و یا با شماره تماس 79885-021 با کارشناسان آن تماس حاصل کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز