پرچم سهامداران روی قله یک میلیونی شاخص بورس

لست سکند

شاخص بورس که با ریزش‌های شدید خود طی روزهای گذشته، با عقبگردی پرسرعت از رکوردهای تاریخی خود عقب نشسته بود، بار دیگر بر قله یک میلیون واحدی ایستاده است.

به گزارش کاماپرس، پس از افت‌های شدید و نگرانی‌های به وجود آمده از ادامه دار بودن ریزش شاخص، به نظر می‌رسد معاملات بازار بار دیگر جان گرفته تا شاخص پس از چندین روز ناامیدی و بی‌رمقی، بار دیگر قله‌های تاریخی بورس را فتح کند.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس در ساعات اولیه با ثبت رشد بیش از ۱۴ هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون واحد گذر کرد.

این در حالی است که تا به این لحظه بیش از ۲ میلیارد سهم و حق تقدم نیز به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در ۲۴۶ هزار نوبت توسط معامله‌گران دست به دست شده است.

بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس هم تا به این لحظه توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان و مخابرات ایران رقم خورده است.

راز آسمان پایتخت

در بازارهای فرابورس نیز تاکنون با ثبت دادوستد ۴۴۳میلیون ورقه به‌ارزش بیش از ۷۳۷ میلیارد تومان در ۹۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس رشد ۱۲۹ واحدی را تجربه کرده و در ارتفاع ۱۱ هزار و ۴۷۴ واحد قرار گرفته است.

پایان پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز