پروازی که تنها 2 دقیقه طول می کشد

هواپیماها از یک طرف شما را سریع به مقصد رسانده و از طرفی جزو گرانترین وسایل حمل و نقل عمومی محسوب می‌شوند، بنابراین استفاده از آن در مسیرهای نه‌چندان دور شاید اقتصادی به‌نظر نرسد. با این حال برخی سفرهای هوایی وجود دارند که به طرز باورنکردنی بسیار کوتاه بوده و هنوز هم مشتریان خاص خود را دارند.

کاماپرس در این مطلب کوتاه‌‌ترین پروازهای جهان را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. وست‌ری و پاپا وست‌ری

این مسیر با زمان پرواز کمتر از دو دقیقه کوتاه‌ترین سفر هوایی دنیا به شمار می‌رود و اگر جهت باد مناسب باشد ممکن است مسافران را در عرض ۴۷ ثانیه به مقصد برساند. در واقعا این روش، جایگزینی برای قایق سواری برای جابه‌جایی بین دو فرودگاه است که حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

۲. کارپاتوس و کاسوس

پروازهای المپیک ایر در عرض ۵ دقیقه مسافران را بین این دو جزیره یونانی جابه‌جا می‌کند. البته این جابه‌جایی با کشتی هم قابل انجام است اما حدودا یک ساعت زمان می‌برد.

۳. سن مارتن و آنگویلا

جزیره سن مارتن بیشتر به دلیل داشتن یکی از محبوب‌ترین فرودگاه‌های جهان یعنی فرودگاه پرنسس جولیانا شناخته شده است. مردم پس از سوار شدن به هواپیما در این فرودگاه در عرض ۱۰ دقیقه و پس از طی ۱۲ مایل به مقصد خود در جزیره آنگویلا می‌رسند.

۴. کونمارا و اینیس مور

مسافران برای جابه‌جایی میان این دو جزیره نیز اغلب مسیر هوایی را انتخاب می‌کنند. این سفر کوتاه تنها ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

۵. مینامی دایتو و کیتا دایتو

در جنوبی‌ترین قسمت ژاپن، اوکیناوا حدود ۱۶۰ جزیره را در خود جای داده که فاصله بیشتر آن‌ها با یکدیگر بسیار کم است. از جمله فاصله جزایر مینامی دایتو و کیتا دایتو که از طریق سفر هوایی در مدت ۲۰ دقیقه مسافران را به مقصد می‌رساند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز