پرفروش ترین خط چشم مایع ضدآب در بازار

معرفی معروف ترین خط چشم های ماژیکی ضدآب

استفاده از یک خط چشم مایع مناسب علاوه بر اینکه باعث زیباتر نشان دادن چشم‌ها می‌شود، برای مدت طولانی‌تری روی پلک‌ها باقی می‌ماند و چشم‌ها را سرحال‌تر جلوه می‌دهد. خط چشم‌های مایع کاربری راحتی دارند و خیلی سریع می‌توان حالت دلخواه را روی چشم‌ها ترسیم کرد. به همین دلیل هم هست که مورد توجه خانم‌های بسیاری قرار گرفته است. تعدادی از این خط چشم‌های مایع، ضدآب هستند به همین دلیل ماندگاری و دوام بالاتری دارند.

کاماپرس در این گزارش، معروف‌ترین خط چشم‌های مایع ضدآب را معرفی می‌کند.

1-خط چشم مایع بیو

خط چشم بیو یکی از معروف‌ترین برندهای لوازم آرایشی است که ساخته کشور آلمان بوده و در سال 1999 میلادی تاسیس شده است. خط چشم بیو ماندگاری بسیار بالایی دارد و به دلیل ضد آب بودن به هیچ وجه دچار ریزش نمی‌شود. علاوه بر آن این خط چشم‌ها مدت زمان ماندگاری بسیار بالایی دارند و دارای رنگدانه‌های بسیار مشکی‌اند، بنابراین به چشم‌ها حالت سیاه و جذابی می‌بخشد. قیمت این خط چشم از 390 تا 550 هزار تومان است.

1-خط چشم ماژیکی بیو

2-خط چشم مایع مای

خط چشم مای یکی از بهترین برندهای خط چشم به شمار می‌رود و جزو خط چشم‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در بین خانم‌های ایرانی است. این خط چشم دارای رنگ مشکی پررنگی است و برای طراحی خط چشم، گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. علاوه بر آن ماندگاری این محصول بسیار بالا است و محال است در طول روز پاک شود.

راز آسمان پایتخت

همچنین این خط چشم از بافت بسیار نرم و روانی برخوردار بوده و کار را جهت کشیدن خط چشم بسیار راحت می‌کند. اگر بخواهیم به ویژگی‌های بارز این خط چشم اشاره کنیم می‌توانیم به داشتن نوک نازک، ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن آن بپردازیم. قیمت این خط چشم مایع 300 هزار تومان است.

2-خط چشم ماژیکی مای

بیشتر بخوانید:

3-خط چشم مایع کالیستا

برند کالیستا که یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندها در حیطه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به شمار می‌رود، با خط چشم‌های خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین خانم‌ها باز کند. افرادی که دارای چشم‌های حساس هستند می‌توانند این خط چشم را به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی استفاده کنند. از جمله مزایای بسیار چشم گیر این خط چشم می توان به راحتی استفاده و همچنین ایجاد بافت یکدست و مخملی و ماندگاری بالا اشاره کرد. قیمت این خط چشم مایع 130 هزار تومان است.

3-خط چشم ماژیکی کالیستا

4-خط چشم مایع فلورمار

برند فلورمار که یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی به شمار می‌رود با تولید خط چشم باکیفیت توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین خانم‌های زیبا پیدا کند. این برند که ساخته کشور ترکیه است بسیار باکیفیت بوده و با خاصیت ضدآبی که دارد به هیچ عنوان در برابر تعریق صورت پاک نمی‌شود. همچنین این خط چشم بسیار مات بوده و دارای اپلیکاتور نمدی است و باعث استفاده راحت از آن می‌گردد. قیمت این خط چشم 200 هزار تومان است.

4-خط چشم ماژیکی فلورمار

5-خط چشم مایع بورژوآ

برند بورژوآ که شهرت بسیار زیادی در بین خانم‌های شیک پوش و زیباروی دارد، جزء محصولات بسیار پرفروش در بازار محصولات آرایشی به شمار می‌رود. این برند فرانسوی دارای خط چشم‌های باکیفت و بسیار مشکی است که برای چشم‌های با حساسیت بالا بسیار مناسب است. علاوه بر آن این خط چشم مایع به دلیل ضدآب بودن به این راحتی‌ها پاک نمی‌شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد. قیمت این خط چشم 205 هزار تومان است.

5-خط چشم ماژیکی بورژوآ

انتهای پیام

مرتبط با : داروکدهمانلی شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز