پراید پایان تیرماه از خط تولید خداحافظی می کند

یک مقام مسئول در شرکت سایپا اعلام کرد: پراید ارزان ترین خودروی تولیدی حال حاضر کشور تا پایان تیرماه برای همیشه از خط تولید خارج می شود.

به گزارش کاماپرس، پراید فقط تا پایان اولین ماه تابستان 99 مهمان خط تولید شرکت سایپا خواهد بود و با پایان تیرماه تولید این خودرو برای همیشه متوقف خواهد شد. پیش از این انواع دیگر پراید یعنی سایپا 132 و سایپا 111 هاچ بک از خط تولید خارج شده بود و با خارج شدن سایپا 131 یا همان پراید معمولی، تولید ارزان قیمت ترین خودروی حال حاضر کشور برای همیشه متوقف می شود.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان این خبر افزود: از ابتدای امسال تاکنون۳۰ هزار دستگاه خودرو پراید با قیمت ۳۸ میلیون تومان تولید و به مشتریان عرضه کردیم.

باقری در ادامه تصریح کرد: تا پایان تیرماه امسال که موعد توقف تولید این محصول فرا می رسد ۲۰ هزار دستگاه دیگر از این خودرو با همین قیمت (38 میلیون تومان) تولید و تحویل متقاضیان می دهیم.

مراسم خداحافظی با پراید برگزار می شود

راز آسمان پایتخت

وی یادآور شد: خودرو پراید جایگزین نخواهد داشت و برنامه سایپا توسعه محصولات جدید است.

وی با بیان اینکه سایپا تغییر و تحول در سبد محصولات خود را در قالب یک جراحی بزرگ در سال سخت تحریم و کرونا در دستور کار قرار داده است، افزود: مراسم خداحافظی با پراید را در ماه جاری برگزار خواهیم کرد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا گفت: محصولات تیبا، ساینا و کوییک بیشترین سهم از تولیدات سایپا در سال جاری را به خود اختصاص خواهند داد و در کنار این‌ها، شاهین به عنوان یک محصول جدید از نیمه دوم سال تحویل مشتریان و وارد بازار می‌شود.

باقری در جریان برگزاری این نشست خبری همچنین اعلام کرد: با روند کنونی تولید و تحویل خودروهای مشتریان، تعداد تعهدات معوق ۱۸ محصول سایپا تا پایان شهریورماه به صفر خواهد رسید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز