پد پولیش چیست و چرا تمام خودروها به آن نیاز دارند؟

پد پولیش
لست سکند

پد پولیش همان چیزی است که درخشنگی خودرو را به روزهای اول آن برمی‌گرداند. پولیش خودرو راهی برای براق کردن بدنه آن به حالت اولیه و نمایشگاهی است. هر کسی که به ماشینش اهمیت بدهد، پولیش خودرو را در اولویت می‌گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دیتیلینگ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اگر فردی بخواهد سطح براق رنگ ماشین خود را حفظ یا آن را بازسازی کند، به پد پولیش نیاز دارد. با گذشت زمان، رنگ خودرو به دلیل آب و هوا، فرسودگی و خط و خش که ممکن است به طور تصادفی رخ دهد، کدر می‌شود. انواع پدهای پولیش به جلادادن و تمیز کردن بدنه خودرو کمک می‌کنند و حتی می‌توانند به ترمیم آسیب‌های ناشی از خراش کمک کند.

پد پولیش چیست و چه مزایایی دارد؟

پدهای پولیش ابزارهای دایره‌ای برای صیقل‌دادن رنگ و سایر مواد سخت مانند فلز هستند. آن‌ها معمولاً از فوم، پشم یا میکروفیبر ساخته می‌شوند. برخی از پدها برای استفاده دستی در نظر گرفته شده‌اند. درحالی‌که برخی دیگر به ابزار برقی متصل می‌شوند. این پدها مانند کاغذ سنباده ریز هستند. زیرا کثیفی را از بین می‌برند و سطح صاف و یکنواختی به سطوح می‌دهند.

استفاده از پد پولیش مزایای بسیاری دارد. این پدها در از بین بردن عیوب سطوح موثرترند. هم‌چنین نسبت به پارچه‌هایی مانند حوله کارآمدتر هستند.پد پولیش طراحی منحصر به فردی برای پخش یکنواخت روی سطوح دارند. هم‌چنین بر خلاف حوله یا سایر پارچه‌ها، این پدها چندبار مصرف است و در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

پد پولیش

پد پولیش مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

انواع مختلفی از پد پولیش با قیمت‌های متفاوت و متناسب با هر بودجه‌ای در بازار وجود دارد. اما برای تهیه آن برای خودرو، باید نکات مختلفی مدنظر قرار گرفته شود. انتخاب پد مناسب، به رنگ سطحی که قرار است از پد روی آن استفاده شود، بستگی دارد. پدهای پولیش مختلفی وجود دارد که سازندگان توصیه می‌کنند از آن‌ها برای پوشش‌های شفاف، رنگ‌های تیره و غیره استفاده شود.

پدهای بافینگ از مواد مختلفی ساخته می شوند. باید با توجه به سطح مورد نظر، پد مناسب انتخاب شود. هم‌چنین با در نظر گرفتن سطحی که قرار است محصول روی آن استفاده شود، ممکن است به انعطاف‌پذیری بیش‌تر یا کم‌تری در پدهای بافینگ نیاز شود. برای یک سطح صاف از پد سفت و سخت استفاده می‌شود؛ اما سطح وسیله نقلیه به یک پد پولیش با انعطاف‌پذیری خوب نیاز دارد.

اندازه سطحی را که قرار است بر روی آن از پد پولیش استفاده شود، در نظر بگیرید. این می‌تواند به تعیین قطر پدی که باید خریداری شود، کمک کند. اگر از یک ابزار برقی برای پولیش کردن استفاده شود، باید از سازگاری پدها با آن اطمینان حاصل شود. هم‌چنین خرید پدهای پولیش با ضمانت‌نامه، کیفیت آن را تضمین می‌کند.

در ادامه قیمت انواع مدل پد پولیش را مشاهده می‌کنید:

پد پولیش

انتهای پیام/ 

مرتبط با : گنجی پخش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز