پالایش یکم ؛ تمدید یک هفته ای پذیره نویسی صندوق موج آفرین!

تور لحظه آخری-کاماپرس

مهلت پذیره نویسی پالایش یکم ، صندوقی که با موج آفرینی در بازار سرمایه، آغازگر دومینوی ریزش های متوالی بورسی شد، یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، صندوق پالایش یکم برای سهامداران بورس تداعی کننده آغاز ریزش بورس است و بسیاری از سرمایه گذاران برای خرید واحدهای این صندوق به دلیل شرایط جدید بازار در تردید به سر می برند.

بنا به اعلام بورس نیوز پذیره نویسی پالایش یکم به مدت یک هفته تمدید شده است. به این ترتیب سهامداران و فعالان بازار سرمایه فرصت بیشتری برای تجزیه و تحلیل ارزندگی این سهام خواهند داشت.

ریزش‌های متوالی بورس خصوصا افت سنگین شاخص طی دو روز اخیر  و همچنین توقف نمادهای پالایشی که در پرتقوی صندوق سرمایه گذاری قابل معامله پالایش یکم نیز بودند، علت تمدید مهلت یک هفته ای پذیره نویسی واحدهای این صندوق به شمار می رود.

راز آسمان پایتخت

به نظر می رسد با بازگشایی نماد پالایشگاه های موجود در پرتفوی صندوق پالایش یکم باید در انتظار نوسان شدیدی در قیمت سهام این شرکت ها باشیم چرا که وضعیت بورس در حال حاضر به کلی با چند هفته پیش متفاوت است و شرکت هایی که نماد آنها متوقف شده بعد از بازگشایی با تعدیل منفی قیمت در بازار مواجه شده اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز