همه چیز درباره پست خارجی و بین‌الملل

پست خارجی-کاماپرس

آشنایی با پست خارجی یا همان پست بین‌المللی برای ارسال بسته‌های پستی به فواصل مکانی دور و خارج از کشور بسیار اهمیت دارد. خدمات پست خارجی، امکان ارسال انواع مرسوله به یک کشور خارجی را با هزینه پایین و مدت زمان بسیار کم فراهم کرده است.

در پست خارجی هیچ‌گونه محدودیتی از نظر زمانی و مکانی میان شما و گیرنده مرسوله وجود ندارد. خدمات پست خارجی توسط ادارات دولتی پستی انجام نشده و تنها شرکت‌های خاص و فعال در حوزه حمل و نقل هوایی به ارائه این خدمت می‌پردازند. در حال حاضر، شرکت پستکس با تکیه بر پست داخلی و برخورداری از نمایندگی‌های گسترده، خدمات پست خارجی از درب تا درب را فراهم کرده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی پست خارجی و خدمات پستکس در این زمینه می‌پردازد.

چطور به خارج از کشور بسته ارسال کنیم؟

امروزه به دلایل متعددی از جمله افزایش آمار مهاجرت، توسعه شرکت‌های چندملیتی، فراگیری اینترنت و استقبال از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی، مرزهای میان کشورها رفته رفته کمرنگ‌تر شده و ارسال بسته پستی به خارج از کشور نیز اهمیت پیدا کرده است. ارسال بسته پستی به خارج از کشور یا پست خارجی برخلاف پست عمومی با اداره پست جمهوری اسلامی نیست.

در حال حاضر، بخش خدمات پست خارجی و بین‌الملل به شرکت‌های پستی خصوصی واگذار شده و برای ارسال بسته به خارج کشور، باید از طریق شرکت‌های مذکور اقدام کنید. این شرکت‌ها خدمات پست خارجی را غالبا از طریق پست هوایی و در برخی موارد روش‌های حمل و نقل ریلی یا زمینی و دریایی انجام می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

ارسال بسته پستی با پست خارجی چه مزایایی دارد؟

مزایای ارسال بسته پستی به خارج از کشور از طریق پست خارجی شرکت‌های خصوصی شامل هزینه مناسب و مقرون به صرفه، ارسال سریع در مدت قابل قبول، ارسال امن و مطمئن، اطمینان از به سلامت رسیدن محتویات بسته ارسالی، هماهنگی با استانداردهای بین المللی و انجام مراحل اداری و گمرکی است.

پست خارجی-کاماپرس

هزینه پست خارجی چقدر تمام می‌شود؟

هزینه پست خارجی با توجه به عوامل متعددی چون وزن مرسوله، کشور مقصد مرسوله پستی، شرایط مرسوله، نوع سرویس موردنظر و غیره مشخص می‌شود.

خدمات پست خارجی پستکس

شرکت پستکس با اتکا به پست داخلی و همچنین با برخورداری از نمایندگی‌های متعدد، خدمات پست خارجی را با مزایای متعدد فراهم کرده است. برخی از مهم‌ترین مزایای خدمات پست خارجی پستکس در ادامه بررسی شده است؛

خدمات درب تا درب: با استفاده از خدمات پستکس، می‌توانید مرسولات خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و دردسرهای طی کردن روندهای اداری، به‌صورت آنلاین و به‌شکل درب تا درب به سراسر دنیا عرضه کنید.

تایید قطعی قیمت: ارائه قیمت قطعی برای مرسولات پست خارجی با توجه به تفاوت قوانین گمرکی در کشورهای مختلف دنیا امکان‌پذیر نیست. با این حال، در پستکس پس از بارگذاری کالای موردنظر و انتخاب شرکت سرویس‌دهنده، می‌توانید در مدت کمتر از یک سال، قیمت قطعی را از طریق پیامک حاوی لینک پرداخت مشاهده کنید.

ارسال به بیش از 200 کشور: شرکت پستکس در بخش پست خارجی با چندین شرکت عرضه کننده سرویس پست خارجی همکاری داشته و 202 کشور در سراسر دنیا را تحت پوشش دارد. در واقع این شرکت‌ها با برخورداری از ستاد اجرایی در کشورهای خارجی، بسته‌های ارسالی از ایران را تحویل گرفته و سپس با استفاده از سرویس های پست بین الملل، از جمله DHL یا FEDEX به کشور مقصد ارسال ‌می‌کنند.

پستکس

پستکس به‌عنوان نخستین هاب سنتی ایران، به ارائه انواع خدمات پستی آنلاین به‌شکل درب تا درب می‌پردازد. این مجموعه امکانی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند، ضمن مقایسه قیمت و کیفیت سرویس‌های پستی موجود، با آگاهی کامل، سرویس موردنظر خود را انتخاب کرده و بسته‌های خود را به سراسر ایران و جهان ارسال کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “همه چیز درباره پست خارجی و بین‌الملل

  1. maryambakhshi گفته:

    پستکس خیلی مطمعن و به صرفه و ایمن هست من تا به حال چندین بار ارسال به ترکیه داشتم برای یکی از دوستانم که به موقع و درست به دستش رسیده

  2. maryambakhshi گفته:

    پستکس خیلی مطمعن و به صرفه و ایمن هست من تا به حال چندین بار ارسال به ترکیه داشتم برای یکی از دوستانم که به موقع رسیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز