همه چیز درباره خودرو هیوندای النترا 2023 و قیمت آن

لست سکند

بعد از لغو دستور واردات خودرو، اتومبیل‌های خارجی به کشور وارد شدند که یکی از آن‌ها النترا 2023 است. این خودرو خارجی به دلیل مزیت‌هایی مانند مصرف سوخت کم، فناوری ایمنی استاندارد بالا و امکانات راحتی فراوان توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. قیمت این خودرو بیشتر از 3 میلیارد تومان بوده و امکان خرید اقساطی ماشین مذکور وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، هیوندای النترا 2023 یکی از خودروهای مورد توجه در بازار ایران است که قطعات مکانیکی جالبی دارد. این خودرو به یک موتور چهار سیلندر توربوشارژر، موتور الکتریکی، گیربکس دوکلاچه و سی وی تی مجهز شده است. این خودرو به نوعی رقیب خودروهای هوندا سیویک و مزدا 3 محسوب می‌شود. در ادامه ویژگی‌های این خودرو و امکان خرید اقساطی ماشین مذکور بررسی خواهد شد.

مشخصات کلی هیوندای النترا 2023

پیشرانه استاندارد و غیرهیبریدی النترا 2023 به یک موتور 2 لیتری چهار سیلندری با تنفس طبیعی مجهز بوده و به اندازه 147 ساب بخار قدرت دارد. مدل هیبریدی این خودرو نیز به یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندری مجهز شده و به جای توربو با موتور الکتریکی ترکیب شده است. مدل هیبریدی به اندازه 139 اسب بخار قدرت دارد.

ای پی آ تخمین زده که این خودرو با موتور 2 سیلندری در هر 100 کیلومتر شهری به اندازه 7.1 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در بزرگراه‌ها به 5.6 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. مصرف سوخت مدل هیبریدی این خودرو در شهر 4.4 لیتر بوده اما در بزرگراه‌ها به 4.2 لیتر اعلام شده است.

طراحی ظاهری این خودرو کاملا خشن است و توانسته نظر جوانان زیادی را جلب می‌کند. چراغ‌های کشیده جلوی ماشین و جلوپنجره جالب توجه به همراه چراغ‌های کشیده نمای عقب بیشتر از هر چیز به جذابیت این خودرو افزوده است.

راز آسمان پایتخت

کابین النترا هوشمند به نظر می‌رسد و با نمای بیرونی هماهنگ است. پنل کنترل و صفحه مرکزی در اطراف راننده کشیده شده، با این حال طراحی سمت راننده ساده به نظر می‌رسد. طراحی فضای سرنشینان، به خصوص در صندلی‌های عقب، جالب توجه است. طراحی صندلی‌های عقب این خودرو به شکلی بوده که توانایی رقابت با خودروهایی همچون نیسان سنترا و فولکس واگن جتا را دارد. داخل کابین این خودرو از پلاستیک سخت استفاده شده که به نظر معقول است. براساس نتایج تست‌های انجام شده، النترا باربری خوبی دارد و امکان جاسازی چندین چمدان در صندوق عقب آن وجود دارد.

النترا 2023 تجهیزات زیادی دارد که یکی از آن‌ها صفحه نمایش دیجیتال 10.3 اینچی اختیاری با صفحه نمایش لمسی است. این خودرو مزایایی مانند اپل کار پلی و اندروید اتو دارد که به طور استانداردی در دسترس هستند. این خودرو برای سرنشینان و راننده وای فای نیز ارائه می‌دهد و امکان اتصال به اینترنت را برای تمامی آن‌ها فراهم می‌کند.

افرادی که قصد خرید خودرو هیوندای النترا 2023 را دارند باید به درگاه مناسب مراجعه کرده و قیمت خودرو خارجی مذکور را چک کنند. همراه مکانیک قیمت روز این خودرو را اعلام کرده است.

جست و جوی اطلاعات هیوندای النترا در درگاه همراه مکانیک

طبق اطلاعات موجود، متوسط قیمت این خودرو 3 میلیارد و 900 میلیون تومان است. البته این خودرو در درگاه همراه مکانیک کارشناسی شده و کارکردی ندارد.

افرادی که مایل به خرید این اتومبیل هستند، امکان خرید اقساطی ماشین مذکور از درگاه همراه مکانیک را دارند. افرادی که مایل به خرید قسطی این خودرو هستند باید حداقل در هر ماه 40 میلیون و 856 هزار تومان قسط بپردازند. بسته به توانایی بازپرداخت متقاضی، مبلغ اقساط متغیر خواهد بود.

این درگاه علاوه بر فراهم کردن امکان خرید اقساطی ماشین و بروزرسانی قیمت خودرو خارجی و داخلی، امکان خرید و فروش انواع اتومبیل و کارشناسی آن‌ها را نیز فراهم کرده است.

افرادی که مایل به معامله انواع اتومبیل در این درگاه هستند یا به آگاهی از قیمت روز خودروهای مختلف تمایل دارند کافی است به وبسایت این مجموعه به نشانی https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره 02167632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز