همه آنچه باید درباره سفیر آبی آرام بدانید

«شرکت سفیر آبی آرام» در سال 1389 به عنوان مرکز پاسخگویی مشاع در ایران، با 12 کارمند کار خود را شروع کرد. این مجموعه با به کارگیری زیرساخت‌های فنی در صنعت کال سنتر- مرکز تماس- و کانتکت سنتر- مرکز ارتباطات- در حال ارائه خدمات پاسخگویی 24 ساعته در هفت روز هفته، به موسسات و نهادهای مختلف است. ارائه خدمات پاسخگویی و خدمات چند رسانه‌ای تخصصی مراکز ارتباط، انجام کلیه امور مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی مراکز خدمات تماس و… از حوزه‌های فعالیت این شرکت محسوب می‌شود.

کاماپرس در ادامه، مهم‌ترین اطلاعات این مجموعه را در ۱۰ نکته برای علاقمندان و فعالان این حوزه بیان می‌کند؛

1. اکنون سفیر آبی آرام- سهامی خاص- با مدیریت علیرضا حسین‌نژاد و 370 نفر کارمند در دو بخش صف و ستاد فعالیت می‌کند.

2. این مجموعه در خصوص خدمات تماس ورودی، تماس خروجی، پشتیبانی فنی و خدمات در زمینه فروش تلفنی مشغول به کار است. از دیگر خدمات و راهکارهای این شرکت می‌توان به چت آنلاین، پشتیبانی ایمیل، تلفن گویا، مدیریت سفارشات و مدیریت فرآیند کسب وکار اشاره کرد.

3. این شرکت دارای آکادمی است که در آن دوره‌های آموزشی مراکز تماس برگزار می‌شود. این دوره‌ها به هر دو صورت آنلاین و حضوری برقرار است.

راز آسمان پایتخت

4. دوره‌های حضوری و مجازی آکادمی این مجموعه آموزش‌های مدیران و سرپرستان، کارشناسان، نیروهای بدو خدمت و دوره‌های عمومی را شامل می‌شود. همچنین سمینارهای این شرکت شامل آی.سی.سی.اس- پژوهشکده علوم شناختی- سال‌های 2014 تا 2017 است.

5. سفیر آبی آرام تاکنون توانسته است پروانه ارائه خدمات مرکز تماس از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و عضویت حقوقی در انجمن انفورماتیک ایران را بدست آورد.

6. کسب گواهینامه‌های شورای عالی انفورماتیک کشور، سیستم مدیریت کنترل کیفیت، سیستم مدیریت آموزش و … از دیگر دستاوردهای این مجموعه محسوب می‌شود.

7. این شرکت لوح تقدیر کنفرانس ملی کارآفرینی تولید ملی و رونق اقتصادی 1394، مجوز واحد فناوری سال 1396، تندیس یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه- فینتکس- 2018 و … را نیز به دست آورده است.

8. سفیر آبی آرام در نمایشگاه تلکام- صنایع مخابرات و اطلاع رسانی- سال جاری حضور داشت و در جریان این رویداد از محصول جدید خود با عنوان دریچه یکتا رونمایی کرد.

9. این مجموعه در رویداد جایزه ملی تعالی سازمانی سال 1399، پس از ارزیابی‌های مورد نیاز، موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره شد. همچنین در سال جاری از سفیر آبی آرام، در اجلاس سراسری «مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای با رویکرد نقش مدیر حرفه‌ای در توسعه اقتصاد»، به عنوان برندی تقدیر شد که توانسته منشور مسئولیت پذیری اجتماعی را پیاده سازی و اجرایی کند.

10. امسال این شرکت در مجمع شرکای تجاری هوآوی حضور داشت و به عنوان بهترین شریک اطلاعاتی از بین تمام شرکای تجاری معرفی شد.

مرتبط با : سفیر آبی آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز