هر آنچه که باید از شرکت پرداخت نوین آرین بدانید

شرکت «پرداخت نوین آرین» با هدف گسترش شبکه و ارائه خدمات نوین پرداخت الکترونیک تاسیس شد و اکنون به عنوان یکی از شرکت‌های دارای مجوز از بانک‌ مرکزی و شاپرک، در حوزه پرداخت الکترونیک، فعالیت می‌کند.

ماموریت این مجموعه ارائه زنجیره کاملی از خدمات و محصولات ارزش‌آفرین برای کسب و کارهای اکوسیستم دیجیتال بیان شده است. این مجموعه خود را به عنوان سیستم دارای برترین زیرساخت تعاملی در کسب‌وکارهای اکوسیستم دیجیتال با استفاده از راه‌حل‌های نوآورانه، شخصی‌سازی شده، سریع و قابل اعتماد معرفی می‌کند.

در ادامه کاماپرس به 8 نکته از این مجموعه می‌پردازد که برای فعالان حوزه پرداخت الکترونیک و علاقمندان خواندنی است؛

1. شرکت پرداخت نوین آرین در سال 1385 آغاز به کار کرد. شعار این مجموعه «فردایی نوین با پرداخت نوین» است. درحال حاضر مدیریت آن را عبدالحمید منصوری برعهده دارد. برنامه این مجموعه تا سال 1400، حضور در بین پنج شرکت اول حوزه پرداخت الکترونیکی اعلام شده است.

2. محصولات این شرکت در قالب پایانه نوین، پرداخت‌های اینترنتی نوین، خودپرداز نوین، کیوسک نوین، سان و نوین مال ارائه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

۳. این مجموعه نرم‌افزارهایی مانند موبایل مانیتورینگ خودپرداز، پایانه همراه نوین، پشتیبانی نمایندگان و پایانه همراه‌ نوین نسخه آی.اُ.اس-ویژه کاربران گوشی اپل- را نیز داراست.

۴. در حال حاضر 200 هزار پایانه فروش، هزار و 900 خودپرداز و 22 نمایندگی به شرکت پرداخت نوین آرین تعلق دارد. از جمله شرکای تجاری این مجموعه، بانک اقتصاد نوین اعلام شده است.

۵. این مجموعه تاکنون توانسته است گواهینامه‌های کنترل کیفیت ایزو را کسب کند. گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی و مجوز فعالیت نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از دیگر گواهینامه‌های این مجموعه است.

۶. شرکت پرداخت الکترونیک آرین، اوایل سال جاری مشغول آماده‌سازی زیرساخت‌های مالی و … شد تا مقدمات ورودش را به بورس فراهم کند.

۷. مجموعه پرداخت نوین در ششمین رویداد فناوری مالی ایران حضور پیدا کرد. این مجموعه در رویداد مذکور، اسپانسرینگ نشست تخصصی چالش‌های کسب‌وکاری شبکه پرداخت الکترونیک کشور را برعهده داشت. هم‌چنین این شرکت در برگزاری نوین‌کمپ1، که در دی‌ماه سال جاری برگزار شد، همکاری داشت.

۸. آخرین مزایده و مناقصه این مجموعه به ترتیب مربوط به آذرماه و دی‌ماه سال جاری است. موضوع مناقصه شرکت پرداخت نوین تجهیزات سرور اچ‌پی و ذخیره‌ساز ای‌ام‌سی و عنوان مزایده آن، فروش ده عدد کیوسک خودپرداز بود.

مرتبط با : پرداخت نوین آرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز