هتل های خوب و پرطرفدار جزیره کیش کدامند؟

آس چارتر-کاماپرس

معمولا یکی از اولین مواردی که مسافران راهی سفر کیش در نظر می‌گیرند، رزرو و اقامت در هتلی با امکانات عالی می‌باشد. طی سال‌های اخیر با توجه به افزایش گردشگران در جزیره کیش، هتل‌های فراوان و متنوعی در این جزیره احداث شده است و مسافران می‌توانند هر هتلی که مایل باشند با هر بودجه‌ و امکاناتی اعم از هتل‌های پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره و… را رزرو نمایند.
به گزارش کاماپرس، هر ساله گردشگران فراوانی از جزیره زیبای کیش بازدید می‌کنند و به همین منظور آشنایی با هتل‌های خوب و پرطرفدار جزیره کیش ضرورت دارد که در ادامه مطلب به معرفی پنج هتل جذاب جزیره کیش می‌پردازیم؛

هتل ترنج کیش

این هتل یکی از هتل‌های پنج ستاره لوکس، مجلل و معروف جزیره کیش به شمار می‌رود که امکانات فراوانی نظیر استخر، سونا، جکوزی، اسپا ، رستوران و کافی شاپ‌های لوکس را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و در سال 1394 افتتاح شده است. این هتل به سبک هتل‌های خاورمیانه بر روی آب بنا شده است و اتاق‌های شیشه‌ای دارد که می‌توان کف دریا را از هتل تماشا کرد. البته هتل ترنج علاوه بر واحدهای اقامتی روی دریا، واحدهای اقامتی روبروی دریا و در ساحل نیز دارد که به طبع از قیمت پایین‌تری نسبت به هتلهای روی دریا برخوردار هستند.

هتل ترنج کیش-کاماپرس

هتل ویدا کیش

این هتل پنج ستاره جذاب در نزدیکی سالن همایش‌های بین المللی و مراکز خرید کیش قرار دارد و از هتل به آسانی می‌توان به جاهای دیدنی کیش دسترسی پیدا کرد. فاصله هتل ویدا تا آب های دریا حدود 900 متر است که فقط ده الی پانزده دقیقه پیاده روی طول می‌کشد. این هتل منطبق با معماری روز دنیا طراحی شده است و دارای 144 اتاق در انواع متنوعی مانند توئین ، کانکت، تیریپل، دبل، سوییت جکوزی دار و… می‌باشد. استخر، سونا، سالن ورزشی، پارک بازی کودکان، کافی شاپ و غیره از دیگر امکانات این هتل مجلل می‌باشد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل‌های خوب و پرطرفدار پنج ستاره جزیره کیش به شمار می‌رود که با معماری هخامنشی خیره کننده خود گردشگران را به یاد کاخ آپادانا و پاسارگارد می اندازد. همچنین تمامی وسایل ورودی این هتل نیز با طرح‌های دوران هخامنشی آراسته شده‌اند که این هتل را از سایر هتل‌های جزیره کیش متمایز می‌کند. هتل داریوش کیش در سال 1383 در جزیره کیش به بهره برداری رسید و در سال 1396 به منظور ارتقا سطح و امکانات هتل مورد بازسازی قرار گرفت‌. همچنین این هتل مجلل امکاناتی فراوانی نظیر استخر، سونا ، جکوزی، اسپا، کافی شاپ و رستوران مجلل را به گردشگران ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

هتل داریوش کیش-کاماپرس

هتل میراژ کیش

این هتل پنج ستاره و جذاب در نزدیکی اسکله اصلی ‌کیش واقع شده است و دسترسی به تفریحات ساحلی نظیر قایق سواری، جت اسکی، غواصی و‌‌‌… را برای گردشگران سهل و آسان کرده است. این هتل نوساز که در سال 1397 ساخته شده است، دارای واحدهای اقامتی زیبایی رو به دریا و یا رو به جزیره کیش می‌باشد. رستوران مجلل هتل میراژ نیز صبحانه‌های متنوع و غذاهای ایرانی و فرنگی لذیدی به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد‌. همچنین این هتل امکانات تفریحی فراوانی مانند استخر، سونا، جکوزی،اسپا، سالن آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و… دارد‌.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش یکی از هتل‌های چهار ستاره لوکس جزیره کیش است که یکی از هتل‌های پرطرفدار کیش نیز به شمار میرود. هتل پارمیدا دارای سه رستوران می‌باشد که انواع غذاهای سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی را آماده سرو می‌کند و همچنین اتاق‌های این هتل نیز دارای امکاناتی نظیر تلوزیون، یخچال، مینی بار و صندوق امانات با تهویه متبوع می‌باشد. این هتل از موقعیت مکانی خوبی در جزیره کیش برخوردار است که دسترسی آسان به کارتینگ، مراکز تجاری و… را فراهم می‌کند.

جزیره کیش-کاماپرس

سفر به جزیره زیبای کیش را با خرید بلیط هواپیما از آس چارتر آغاز کنید!

هواپیما راحت‌ترین و بهترین روش برای مسافرت به جزیره کیش به شمار می‌رود. جهت لذت بردن از دیدنی‌های جذاب این جزیره و همچنین اقامت در هتلی لوکس، همین حالا به وبسایت معتبر آس چارتر مراجعه کرده و بلیط هواپیما خود را رزرو نمایید.
سامانه آس چارتر یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین روش‌های خرید بلیط آنلاین هواپیما می‌باشد که می‌توانید به راحتی در صفحه اصلی سایت مبدأ و مقصدتان را به همراه تاریخ پرواز مشخص نمایید و با کلیک روی گزینه جستجو می‌توانید لیست کاملی از قیمت‌های بلیط هواپیما را برای مقصد مورد نظرتان پیدا کنید. در لیست نمایش داده شده انتخاب‌های مختلفی پیش روی‌تان است که می‌توانید با فیلتر موجود گزینه‌ها را برای خرید بلیط هواپیما محدودتر نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : آس چارتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز