نیم شاسی SX5 با قیمت 750 میلیون روانه بازار می شود+ عکس

تور لحظه آخری-کاماپرس

نیم شاسی جدید با نام فردا SX5 به زودی وارد بازار خودرو می شود.

به گزارش کاماپرس، این نیم شاسی جدید محصول گروه صنعتی فرداست. این خودروساز به زودی نیم شاسی جدید خود را با لوگو اختصاصی فرداموتور روانه بازار می کند. با اینکه هنوز از این خودرو رونمایی نشده است، اما شنیده می شود فردا موتور این محصول جدید را با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان عرضه می کند.

طراحی ظاهری فردا SX5

SX5 جزو کراس‌اوورهای جمع‌وجور با وزن خالص حدود 1345کیلوگرم است. طراحی داخلی جذاب‌ترین بخش این خودرو طراحی کابین آن است. متریال استفاده‌شده در کابین SX5 از کیفیت بهتری نسبت‌به خودروهای موجود در بازار برخوردار است. از نکات قابل‌توجه در کابین فردا SX5، تفاوت صندلی‌های آن با سایر نمونه‌های حاضر در بازار جهانی است. صندلی‌های این کراس‌اوور خودروسازی فردا، از چرم و اجزای چندتکه است و دوخت سفارشی قرمز روی آن دیده می‌شود. البته این ترکیب رنگ روی صندلی‌ها، رودری‌ها و داشبورد نیز به‌چشم می‌خورد.

موتور میتسوبیشی با قدرت ۱۲۳ اسب بخار

راز آسمان پایتخت

SX5 با موتور 1.6لیتری تنفس‌طبیعی ساخت کمپانی میتسوبیشی با قدرت 123‌اسب‌بخار و گشتاور 151نیوتون‌متری تولید و به بازار عرضه می شود. استاندارد آلایندگی پیشرانه SX5، یورو ۵ و مصرف ترکیبی این خودرو؛ ‌7.3لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است که به لحاظ مصرف سوخت خودرو بسیار کم مصرفی محسوب می‌شود. همچنین SX5 از یک گیربکس 6 سرعته CVT بهره می‌برد. هرچند از لحاظ سگمنت رقبای زیادی در بازار دارد ولی از لحاظ ظاهر و ابعاد از وضعیت مناسبی بین رقبا برخوردار است.

قیمت فردا SX5

پیش بینی می‌شود قیمت اولیه فردا SX5 در ایران، احتمالا بین 650 تا 750میلیون‌تومان باشد.به گزارش دنیای خودرو، هم‌اکنون باید این کراس‌اوور کامپکت را رقیب جدی برای خودروهایی مثل لیفانX70 بم‌خودرو، اس‌دبلیوام سیف‌خودرو، جکS5 کرمان‌موتور و هایما S7 توربو ایران‌خودرو دانست.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز