موارد مصرف پروفیل زد را بشناسید + جدول قیمت روز بازار آهن آلات 17 اردیبهشت 1402

پروفیل زد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پروفیل‌های فولادی به شکل زد، عمدتاً برای سقف استفاده می‌شود. این قطعه باربر که به عنوان رابط بین سازه خرپا و پوشش سقف عمل می کند، مزایای زیادی را در ساختمان و عمران ارائه می‌دهد. از این محصول می‌توان به عنوان پل یک یا چند دهانه استفاده کرد.

این قطعات فولادی با ضخامت دو الی سه میلی‌متر، یا لبه‌دار یا فاقد آن هستند. کاماپرس در ادامه به بیان شرحی کامل‌تر از این محصول پرکاربرد فولادی می‌پردازد.

با کاربرد محصولات پروفیل زد آشنا شوید

محصولات پروفیل زد به عنوان باربر یا عنصر کمکی در سازه‌های صنعتی و ساختمان‌های فولادی در بخش‌های ساخت‌وساز، اتوماسیون، برق-الکترونیک، فلز، انرژی و غیره به کار گرفته می‌شوند. پروفیل‌های زد به عنوان روکش، رگه و پروفیل نما در ساختمان‌های صنعتی فولادی سنگین به عنوان ستون باربر، تیر و خرپا سقف و در سازه‌های فولادی غیرصنعتی مانند آشیانه‌ها و انبارها استفاده می‌شود. همچنین گسترش ساختمان‌های فولادی را به دلیل سهولت در تولید، تهیه، حمل‌ونقل و مونتاژ، قابل اطمینان‌تر، سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند. سیستم‌های ساختمانی فولادی در کشورهای توسعه یافته ضروری است و مناسب‌ترین سیستم به‌ویژه برای کشورهای زلزله‌خیز محسوب می‌شود. پروفیل‌های زد در سقف‌ها، تیرها یا ستون‌ها به جهت عدم شکستگی قطعات، قابل اعتماد هستند. علاوه‌بر این، کاربست پروفیل زد به علت امکان اضافه کردن و حذف قطعات، سازگاری با محیط زیست و قابلیت بازیافت ترجیح داده می‌شود.

قیمت پروفیل زد چقدر است؟

پروفیل زد در اندازه‌های گوناگون نظیر 18، 20 و 22 سانتی‌متر تولید می‌شود. اعداد ذکر شده ارتفاع پروفیل را شامل می‌شوند. ضخامت پروفیل، به میزان دو تا سه میلی‌متر همانند ارتفاع، طول شاخه و وزن از دیگر عوامل تاثیرگزار در قیمت این محصول فولادی است. باتوجه به نوسانات نرخ ارز و اتفاقات سیاسی و اقتصادی در سطح خرد و کلان هزینه نهایی پروفیل زد، افزایش یا کاهش می‌یابد. جهت اطلاع از قیمت این محصول می‌توان با کارشناسان آهن ملل تماس تلفنی برقرار کرد یا از طریق وبسایت این مجموعه از قیمت روز محصولات فولادی آگاهی به دست آورد.

جدول زیر قیمت روز برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن آلات ایران را در بر می‎گیرد:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/steel-profile-square-tube/z-purlin-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز