مناسب ترین عطرها برای کادو دادن

عطر و ادکلن کادویی-کاماپرس

عطر و ادکلن به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد، همواره گزینه‌ای ارزشمند و فراموش نشدنی برای کادو و هدیه محسوب شده است. عطر کادویی اگر به درستی و متناسب با سلیقه و پسند شخص دریافت کننده انتخاب شود، رد و بوی آن تا سال‌ها در ذهن مخاطب ماندگار می‌ماند. در این میان برخی فروشگاه‌های اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی با ارایه گیف ست‌های محبوب عطر و ادکلن انتخاب را برای کاربر تسهیل کرده‌اند.

کاماپرس در این مطلب محبوب‌ترین ست‌های عطر و ادکلن کادویی در وبسایت شقایق را معرفی می‌کند.‌

1- گیفت ست پیوردیستانس بلک

پیوردیستانس بلک شاهکاری از طراح بنام فرانسوی آنتوان لی بوده که با طبع گرم و قدرت انتشار رایحه قابل قبول، مناسب روزهای سرد سال طراحی شده است.

این عطر کادویی با رایحه‌های میوه‌ای و گلی، محصولیست با کیفیت که به گفته سازندگان مراحل فراوری آن دو سال به طول انجامیده است.

روایح پیوردیستانس در نت آغازین، میانی و پایانی به ترتیب ادويه‌اي، بخور و زغال سنگ بوده و به گونه‌ای ترکیب شده که با عطری گرم و اسرارآمیز مشام فرد را به بازی می‌‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

ست کادویی پیوردیستانس بلک به صورت مشترک بانوان و آقایان، به همراه عصاره 17.5 میل آن عرضه شده است. همچنین به همراه هر جعبه هدیه، یک گواهی اصالت با امضای دستی در نظر گرفته  شده است.

این ست کادویی که درون جعبه هدیه شکیل بسته‌بندی شده، به قیمت 33 میلیون و 588 هزار تومان به فروش می رسد.

عطر و ادکلن-کاماپرس

2- گیفت ست کارولینا هررا سی اچ

گیفت ست کارولینا هررا سی اچ زنانه به همراه یک لوسیون بدن باکیفیت از همین برند آمریکایی به فروش می‌رسد.

این محصول با غلظت ادوتویلت و با نت‌های آب دریا، گریپ فروت، لیمو شیرین، میوه‌های استوایی و نارنج آغازشده و در میانه با نت رز، شکلات پرالین، شکوفه پرتقال و یاس سفید درهم می‌آمیزد.

طعم‌ و رایحه اصلی ادوتویلت کارولینا هررا، ادویه‌ای گرم، چوبی و مرکبات بوده که با نت‌های پایه نعنای هندی، جیر، چوب کشمیر، چوب معطر صندل، سرو و مشک و عنبر پایدار می‌شود.

این ادوتویلت شرقی گلی با طبع و رایحه معتدل بیشتر مناسب فصول بهار و پاییز و زمستان است. هم اکنون با پرداخت 5 میلیون و 288 هزار تومان می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی شقایق خریداری کنید.

3- گیفت ست مردانه راک فورد

ادوتویلت راک فورد اسپورت با طبعی  خنک و شیرین توسط  آنتوان لی طراح فرانسوی، برای استفاده در روزهای گرم تابستان تولید شده است.

در ابتدای استفاده راک فورد، ترکیبی از رایحه گریپ فروت، لیمو ترش، هل و نعنا به مشام می‌رسد که اندکی بعد جای خود را با نت‌ میانی ترنج و در پایان با رایحه اسطوخودوس، آویشن و گل شمعدانی می‌دهد.

این ست عطر کادویی که به همراه  ژل حمام راک فورد عرضه شده، با قیمت یک میلیون و 388 هزار تومان به فروش می رسد.

عطر و ادکلن-کاماپرس

4- ست کادویی الفرد دانهیل بلک

گیفت ست الفرد دانهیل بلک ادوتویلتی مردانه با طعم‌ و رایحه خنک و ملایم، برای استفاده در فصول گرم سال طراحی شده است.

جالب است که اغلب کارخانه‌های مطرح ادکلن‌سازی ورژن بلک محصولات خود را نیز عرضه می‌کنند که آلفرد دانهیل هم از این قاعده مستثنی نیست. آکورد آلفرد دانهیل بلک با ترکیب ادویه‌ای، آروماتیک، چوبی و گلی، آن را به محصولی تبدیل کرده که قطعا برای فصول گرم سال جذابیت بیشتری دارد.

رایحه آغازین این عطر مردانه با نت‌ گزنه به مشام رسیده و در میانه با اسطوخودوس و یاس سفید ترکیب می‌شود. در ادامه جیر، چوب گایاک و سرو در نت پایه، عطر و بوی آن را برای ساعت‌ها پایدار می‌کند.

این ست کادویی که به همراه افتر شیو آلفرد دانهیل در جعبه‌ای شکیل بسته بندی شده، هدیه‌ای مناسب برای آقایان و بخصوص در فصل تابستان است.

گیفت ست الفرد دانهیل با قیمت 2 میلیون و 388 میلیون تومان عرضه شده است.

عطر کادویی-کاماپرس

5- ست کادویی مردانه آمواژ رفلکشن

آمواژ برند محبوب عمانی نیز ست کادویی خود را به همراه ژل حمام و در یک بسته بندی زیبا به رنگ قرمز عرضه کرده است.

لوکاس سیوزَک  طراح این محصول، نت‌های آغازین آن را با مهارتی ستودنی از ترکیب عطر رز، رزماری، فلفل فرنگی شيرين؛ نت‌های میانی را از رایحه بهار نارنج، نعنای هندی، ریشه زنبق زرد و یاس سفید و نت‌های پایه را از چوب معطر صندل، سرو و خس خس تولید و عرضه کرده است.

این ادوتویلت با رایحه ملایم و شیرین و قدرت انتشار بسیار بالا، به گونه ای طراحی شده که برای استفاده در تمامی فصول سال دلپذیر است.

گیفت ست آمواژ رفلکشن به همراه ژل حمام عرضه شده و با قیمت 19 میلیون و 988 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی شقایق قابل تهیه است.

فروشگاه عطر و ادکلن شقایق با بیش از50 سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه عطر و ادکلن همواره بهترین گزینه‌ها را در اختیار مشتریان وفادار خود قرار داده است. فروشگاه شقایق همچنین طی سال‌های اخیر نسبت به عرضه برندهای معتبر خارجی و ایرانی در محیط آنلاین اقدام کرده است.در این میان علاوه بر عرضه عطرهای محبوب مردانه و زنانه با قابلیت فیلتر محصول بر اساس جنسیت، برند، قدرت انتشار و غلظت؛ گزینه‌هایی را تحت عنوان عطر لوکس، کمیاب و همچنین ست کادویی تدارک دیده که انتخاب را بیش از پیش برای کاربر تسهیل کرده است.

وبسایت شقایق به نشانی اینترنتی www.shagayegh2.com همچنین در راستای پاسخگویی به  دغدغه‌ کاربر به ارایه بارکد برای تضمین اصالت کالا و امکان پرداخت قسطی با اسنپ پی اقدام کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : عطر شقایق
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز