ملک‌رادار؛ ابزاری قدرتمند برای فایلینگ و یافتن آگهی‌های ملکی برای مشاوران املاک

مشاوران املاک در روزهای پایانی سال یا شروع سال جدید، معمولاً فایل‌های فروش، رهن و اجاره خود را دوباره به روز می‌کنند. این فایلینگ جدید، چیزی شبیه خانه‌تکانی است. پایان فصل زمستان و آغاز سال جدید با افزایش تقاضا در بازار مسکن همراه است. افزایشی که براساس تجربه از اردیبهشت و خرداد آغاز می‌شود و تا مهر ماه به خصوص در آگهی‌های رهن و اجاره ادامه دارد و بهتر است فایل‌های به روز در دسترس مشاور باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاید در نگاه اول فایلینگ آگهی‌های ملکی کار ساده‌ای باشد؛ اما اگر تعداد فایل‌ها زیاد شود، دسته‌بندی آنها کار سختی خواهد بود و اینجا است که نیاز به یک دستیار احساس می‌شود. کسی که بتواند فایل‌های آگهی را براساس محدوده، متراژ، طبقه، امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ، انباری، اتاق خواب و… دسته‌بندی و مرتب کند. شاید بهترین راه برای انجام همه این کارها، استفاده از تکنولوژی روز باشد که تمام این کارها را به سرعت و با دقت بالا انجام داده و همیشه در دسترس است. حتی در روزهای تعطیل و بیرون از آژانس املاک.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ملک‌رادار سرویس‌های مختلفی برای یافتن، دسته‌بندی و حتی آرشیو فایل‌های ملکی دارد و مشاوران املاک می‌توانند از این امکانات هم روی کامپیوتر و لپ‌تاپ و هم روی تلفن همراه خود استفاده کنند.

اپ تحت وب و اپلیکیشن موبایلی ملک‌رادار، تمامی آگهی‌های ملکی منتشر شده در سایت‌های مختلف که مالکان ثبت کرده‌اند را براساس دسته‌بندی مورد نظر مشاور املاک در اختیار او قرار می‌دهند.

قابلیت ایجاد «زونکن» یکی دیگر از امکاناتی است که در اپ ملک‌رادار برای مشاورین املاک وجود دارد. با استفاده از این قابلیت، مشاور املاک می‌تواند مشتری‌های خود را بر هر اساسی که می‌خواهد، دسته‌بندی و ذخیره کنید؛ مثلاً مشتری‌های خرید و اجاره یا مشتری‌های جدی، مشتری با پول نقد و غیره. بدین ترتیب مشخصات مشتری و همه چیزهایی که از یک ملک می‌خواهد، همیشه همراه مشاور املاک است.

در همین حال مشاوران املاک می‌توانند آگهی‌های شخصی ملکی قدیمی را با استفاده از سرویس «آرشیو» در اختیار داشته و هرکدام را که خواستند به زونکن‌های خود منتقل کنند. بدین ترتیب می‌توان فایل‌های ملکی تا ۲ سال گذشته را دوباره احیا کرد.

علاوه بر همه اینها، بات تلگرامی ملک‌رادار و بات (بازو) بله بدون وقفه، جدیدترین و به روزترین آگهی‌ها را برای مشاوران ارسال کرده و بخشی از کار فایلینگ را برعهده می‌گیرد.

با استفاده از این ابزارها یک مشاور املاک می‌تواند یک فایلینگ جامع و قوی داشته و کار فایلینگ آگهی‌ها را ساده‌تر انجام داده و سریع‌تر به معامله فروش یا اجاره برسد.

انتهای پیام

مرتبط با : ملک رادار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز