مقایسه بازدهی تتر با طلا و دلار طی یک ماه اخیر

تتر-کاماپرس

تتر یک ارز دیجیتال با نرخ ثابت است که به منظور کنترل ریسک ارزهای دیجیتال پایه گذاری شده است. با این حال این رمزارز به صورت بسیار جزئی دچار نوسان می‌شود. البته این موضوع با توجه به پشتوانه اعلام شده برای تتر عجیب است، ولی به هر حال دارندگان آن در برخی مقاطع زمانی سود اندکی به دست می‌آورند و گاهی ضرر جزئی متحمل می‌شوند. بررسی قیمت لحظه‌ای تتر نشان می‌دهد که قیمت آن طی 24 ساعت اخیر تغییری نداشته و همان 1 دلار است.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که فردی تتر را نهم خردادماه یک سال پیش خریداری کرده باشد، در حال حاضر به اندازه 0.05 روی هر واحد تتر خریداری شده سود می‌کند. برخی برای سرمایه گذاری روی تتر مردد هستند و هنوز تصمیم قطعی برای خرید این ارز دیجیتال ندارند. همانطور که بیان شد بررسی قیمت لحظه‌ای تتر نشان می‌دهد که نرخ این رمزارز تغییر بسیار جزئی داشته و نمی‌توان برای کسب سود قابل توجه روی آن حساب کرد. با این حال افراد تازه کار یا اشخاصی که ریسک گریز هستند می‌توانند روی این ارز دیجیتال تمرکز کنند.

تتر بخریم یا طلا و دلار؟

در صورتی که فردی بین خرید طلا، دلار و تتر تردید داشته باشد و مایل باشد تنها روی یک گزینه سرمایه گذاری کند بهتر است میزان سوددهی آن‌ها حداقل در یک ماهه اخیر مورد بررسی قرار دهد. بررسی بازدهی طلا در یک ماهه اخیر نشان داده که این فلزگرانبها در مدت زمان مذکور 7.89 درصد کاهش بازده داشته است. بازدهی دلار هم در این بازه زمانی 5.48 درصد کم شده، در حالی که تتر همان بازده سابق را داشته و تغییری در آن اتفاق نیفتاد.

بنابراین به نظر در شرایط اقتصادی کنونی و بحران شکل گرفته، همانطور که برخی از فعالان بازارهای مختلف بیان کرده‌اند سرمایه گذاری در بازار تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال به صرفه‌تر از توجه به بازار پول‌های فیات یا فلزات گرانبها است.

اشخاصی که مایل به حضور در بازار رمزارزها و خرید تتر هستند به سرمایه آنچنانی احتیاج ندارند. کافی است با مبلغ اندک به صرافی یا وبسایت معتبر رمزارزی مراجعه کرده و تتر را خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

تتر دلار طلا-کاماپرس

چرا معامله گران ایرانی وبسایت اکسکوینو را انتخاب می‌کنند؟

اگر معامله گر ساکن ایران باشد امکان مراجعه به صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال و خرید تتر را ندارند. در چنین شرایطی می‌توان با چند کلیک به وبسایت معتبر رمزارزی مراجعه کرده و ارز دیجیتال مورد نظر خود را از آن خریداری کرد. اکسکوینو یکی از این وبسایت‌های معتبر است که سابقه کاری خوبی دارد و انواع خدمات رمزارزی را به کاربران ایرانی رمزارزها ارائه می‌دهد.

این وبسایت به دلیل فراهم کردن امکان سفارش گذاری، پشتیبانی از تعداد زیادی رمزارز، احراز هویت مشتریان در کمترین زمان ممکن، پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته، اعطای پادش به ازای مانده حساب کیف پول، رابط کاربری آسان و همچنین پیاده سازی نودهای اصلی شبکه و ارائه آخرین اخبار موزه رمزارزها و مقالات آموزشی توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز