معرفی شرکت سبدگردان هدف

لست سکند

در این مقاله می خواهیم به معرفی یک شرکت سبدگردانی معتبر با سابقه درخشان به نام شرکت سبدگردان هدف بپردازیم.
قطعا می دانید سبدگردانی چیست و چگونه انجام می شود و همچنین با انواع روش های سرمایه گذاری در بازار بورس آشنایی دارید اما برای سرمایه گذاری در بورس فقط این اطلاعات کافی نیست بلکه انتخاب و شناسایی یک شرکت معتبر سبدگردانی حائز اهمیت بوده و قبل از بستن هر گونه قرار داد با این شرکت ها، باید درباره عملکرد 5 سال آخر آنها بسیار تحقیق و بررسی نمود. در ادامه بیشتر با نحوه عملکرد سبدگردان هدف آشنا خواهید شد.
شرکت سبدگردان هدف فعالیت خود را در امر سرمایه گذاری در بازار بورس از بهمن ماه سال 1391 تحت نظارت و مجوز سازمان بورس اوراق بهادار آغاز نموده و با همکاری بهترین کارشناسان با تجربه سعی بر ارائه سبدها و صندوق های مشترک سرمایه گذاری دارند.
می دانیم که سرمایه گذاران با توجه به میزان ریسک پذیری به دو دسته ریسک پذیر و ریسک گریز تقسیم می شوند به همین دلیل شرکت هدف، سبد های سرمایه گذاری و صندوق های سرمایه گذاری با درصد ریسک متنوعی را فراهم نموده است. از این رو افراد می تواند با اطمینان کامل جهت سرمایه گذاری در بورس به شرکت سبدگردان هدف مراجعه نمایند.

ویژگی و اهداف شرکت سبدگردان هدف

تمامی پرسنل شرکت سبدگردان هدف طی 9 سال سابقه درخشان سعی بر ساخت بهترین شرایط برای حال و آینده مالی مشتریان خود داشتند و کاهش هزینه های مشتری و شفافیت بیشتر در امر سرمایه گذاری در اولویت کار آنها قرار داشته است.
کاشناسان مسلط بر علوم تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی هدف در تلاشند تا در بازار های اوراق بهادار برترین جایگاه را کسب نمایند و از سوی دیگر جایگاه متناسب در ارتقا اقتصاد خانوارها را کسب کنند.

انواع صندوق و سبد های سرمایه گذاری هدف

همانطور که خدمت شما عرض کردیم شرکت سبدگردامن هدف با توجه به درصد ریسک پذیری سرمایه گذاران سبدهای سرمایه گذاری متنوعی همچون : سبد اطمینان هدف ، سبد آرامش هدف ، سبد ابتکار هدف و سبد اهرمی هدف را که هر کدام از آنها ویژگی منحصر به فرذ خود را دارند ارائه می دهد. در ادامه به شرح تمامی این مواد می پردازیم.

راز آسمان پایتخت

سبد اطمینان هدف

سبد اطمینان هدف همانطور که از نامش پیداست کمترین ریسک را دارد و کسب سودهای مطمئن بازار سرمایه همچون کسب سودهای تضمین شده توسط دولت و سازمان بورس شرکت های بورسی معتبر و حفظ اصل سرمایه در اولویت کار سبد اطمینان هدف می باشد.
سبد آرامش هدف
یکی دیگر از سبد های سرمایه گذاری هدف، سبد آرامش می باشد که یکی از پرطرفدار ترین سبدهای این شرکت و معادل صندوق سرمایه گذاری مشترک از نوع مختلط می باشد. در این سبد علاوه بر حفظ سرمایه شخص موارد دیگری همچون کسب سودهای منطقی و مطمئن بازار در بازه زمانی مشخص شده و ریسک کم در نظر گرفته شده است.

سبد ابتکار هدف

شرکت سبدگردان هدف برای سرمایه گذاران با سلایق مختلف صندوق و سبد سرمایه گذاری در نظر گرفته شده.
سبد ابتکار هدف، جهت حفظ و بر قراری تعادل بین حداکثر سود و سرمایه در نظر گرفته شده است و به عبارتی سرمایه گذار با انتخاب این سبد ریسک بالایی را می پذیرد و در عوض سود قابل توجهی را دریافت می نماید.
سبد ابتکار هدف انعطلاف پذیر می باشد و به عبارتی با توجه به شرایط بازار و جریانات ریسک پذیزی ، توزیع اوراق و سهام خریداری شده قابل تغییر می باشد.
سبد اهرمی هدف

و اما صندوق اختصاصی اهرمی هدف، سرمایه گذار با انتخاب این سبد ریسک بسیار بالایی را متحمل می شود اما از سوی دیگر بیشترین سود بازار بورس را دریافت می نماید.
در این مقاله با شرکت سبدگردانی هدف و نحوه عملکرد و همچنین انواع سبد و صندوق های اختصاصی آشنا شدید بهتر است بگویم مهمترین گام پس از انتخاب روش سرمایه گذاری نحوه سبدگردانی می باشد بنابراین برای سرمایه گذاری در بازار بورس روش غیر مستقیم را انتخاب نمایید و به شرکت سبدگردان هدف اعتماد کنید.
برای مشاهده میزان سود و انواع سبدهای سبدگردان هدف به این لینک مراجعه فرمایید .

مرتبط با : سبدگردان هدف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “معرفی شرکت سبدگردان هدف

  1. علی گفته:

    سبدگردان هدف، درصدهایی که تو سایتشون تبلیغ میکنند بیشتر از درصد رشد شاخص کل و بازده خیلی از صندوق‌های مشترک سهامی معروفه ولی وقتی از ۱۱ آبان تا ۱ دی شاخص حدود ۱۶ درصد افزایش داشته و هفت تا صندوق که خریده‌ام از ۱۵/۳۰ تا ۲۹/۴۷ درصد بازدهی داشتند کل سودی که به من دادن ۱ میلیون و ۲۰۰ هزاره برای ۳۰۰ میلیون، یعنی ۰/۴ درصد!! از بانک هم کمتر!
    موقع فسخ قرارداد هم سه هفته پول رو نگه داشتن که نهایت استفاده از پول رو بکنند و رفتارهای غیر محترمانه پشت تلفن درمیارن دقیقا همون آدمایی که موقع عقد قرارداد بسیار محترم بودن. بدتر از همه برخلاف سبدگردان های دیگه هرگز و هرگز و هرگز نمیتونی از نوع سهام هایی که برات خریدن یا سودی که داشتی اطلاع پیدا کنی حتی با یک ماه تاخیر که خودشون تو قرارداد اوردن و میگن سایتمون مشکل داره، آخه مشکل میشه چند روز نه دو ماه! و چون شکایت از طریق سازمان بورس بدلیل “اختصاصي بودن سبدگردانی و صلاحدید مدیر سبدگردانی” بجایی نمیرسه، متاسفانه به راحتی سواستفاده میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز