مزایای چربی سوزی با تردمیل + قیمت روز تردمیل

تور لحظه آخری-کاماپرس

مطمئنا پیاده روی و تمرینات هوازی روی تردمیل برای بدن بسیار مفید است. در زمانی که شرایط ورزش در هوای آزاد یا مجموعه های ورزشی به دلیل وجود بیماری های واگیردار و آلودگی بیش از حد هوا دشوار به نظر می‌رسد، چربی سوزی با تردمیل برای داشتن تحرک بدنی و کالری سوزی بسیار کارآمد است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

قدم زدن و دویدن روی تردمیل به جز کمک به بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق باعث چربی سوزی بالا و تناسب اندام می شود.

اما پرس قصد دارد مزایا و روش فعالیت ورزش با تردمیل را بررسی کند؛

کدام روش چربی سوزی بهتر است؟

یکی از سوالات عموم افراد جامعه این است که پیاده‌روی در فضای آزاد چربی سوزی بیشتری دارد یا میزان چربی سوزی با تردمیل بیشتر است؟ همه ما می‌دانیم که یکی از روش های سوزاندن چربی بدن پیاده روی است. جدا از فاکتورهای مختلف در کالری سوزی بدن، وزن و سن شما نیز در میزان چربی سوزی تاثیر گذار است.

راز آسمان پایتخت

با استفاده از تردمیل، می‌توان علاوه بر کالری سوزی، چربی سوزی بیشتری را نیز تجربه کرد.

به طور کلی انجام تمرینات اینتروال با سرعت شدید می‌تواند به چربی‌های اضافه بدن به طور مستقیم حمله کند. طبق مطالعات پزشکی 1 کیلو گرم چربی برابر با 8000 کالری خواهد بود، یعنی دویدن بر روی تردمیل با سرعت بالا می‌تواند ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری را بسوزاند.

بنابراین اگر فرد، برای چربی سوزی مطلوب، یک هفته با همان سرعت بالا بر روی تردمیل بدود میتواند یک کیلو گرم چربی را بسوزاند.

با تردمیل به اندام دلخواه برسید

افرادی که وزن بالا و چربی اضافه زیادی دارند برای دستیابی به اندام ایده آل، روشهای زیادی مانند: مصرف قرص و دارو، استفاده از ژل‌ها و کرم‌های موضعی و رژیم‌های سخت غذایی را امتحان می‌کنند، که متاسفانه هیچ کدام از این روش‌ها ماندگاری دائمی نخواهد داشت.

بدن برای تامین انرژی، چربی های ذخیره شده را تجزیه و به انرژی تبدیل می‌کند، اما چربی سوزی فقط در زمانی انجام می‌شود که هر روز تمرینات ورزشی با شدت بالا انجام شود و بدن کالری بالایی را بسوزاند.

در قسمت دیگر بدن، زمانی که چربی‌های اضافه بدن می‌سوزد، عضله سازی اتفاق میفتد؛ بنابراین اگر خواستار لاغری و تناسب اندام هستید، باید بدانید که بهترین روش پیاده روی بر روی تردمیل است؛ زیرا در محلی امن هستید، پس خطر ابتلا به بیماری وجود ندارد. همچنین می‌توانید فیلم و آهنگ مورد علاقه خود را ببینید و بشنوید، هوای محل تمرین ورزش را نسبت به دمای بدن خود متعادل کنید، هر ساعت از شبانه روز ورزش کنید و در کنار خانواده خود باشید.

زمان مناسب برای چربی سوزی

بهترین زمان استفاده از تردمیل، برای چربی سوزی و عضله سازی، ساعت ابتدایی صبح است؛ در ساعات اولیه صبح مقدار قند خون بدن کمتر از حد طبیعی است و بدن برای دریافت انرژی بیشتر به یک منبع بالاتر نیاز دارد. به این ترتیب سلول‌های چربی تبدیل به سوخت برای انجام تمرینات ورزشی می شوند.

پیاده روی و چربی سوزی با تردمیل منجر به کاهش وزن، کم شدن ابتلا به بیماری قلبی و سایر بیماری‌های مزمن، بهبود خواب، تقویت خلق و خو و نظم عملکرد مغز می‌شود.
در ادامه، قیمت برخی از انواع تردمیل خانگی در فروشگاه لوازم ورزشی هایپرجیم آمده است؛ علاقمندان می‌توانند برای خرید دستگاه مورد نظر خود به صورت نقد و اقساط اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : جیم لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز