مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب سی سی کا

دستگاه تصفیه اب - کاماپرس

آب از عناصر اصلی برای حیات بشر است و اگر این عنصر مهم آلوده شود، در مدت کوتاهی جان بسیاری از انسانها را می‌گیرد؛ همان‌طور که در سال‌های گذشته بیماری‌های بسیاری مانند وبا از طریق آب آلوده جان بسیاری از انسان‌ها را گرفت. چند سالی است که استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب رایج شده است. به وسیله دستگاه تصفیه آب، آلاینده‌های شیمیایی محلول در آب و مواد معلق مانند میکروب‌ها، باکتری‌ها و فلزات سنگین و نیترات را می‌توان به طور کامل حذف کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب سی سی کا و همچنین چگونگی تشخیص تقلبی یا اصل بودن آن پرداخته است.

دستگاه تصفیه اب - کاماپرس

دستگاه تصفیه آب سی سی کا چگونه کار می­‌کند؟

دستگاه تصفیه آب سی سی کا با سیستم تصفیه اسمز معکوس، آب را به صورت حرفه‌ای یونیزه و مینرال اکتیو می‌کند. این دستگاه با نمونه‌های ۵، ۶، ۷ و ۸ مرحله‌ای تصفیه آب و همچنین استفاده از لامپ UV جهت انگل‌زدایی و میکروب‌زدایی، آبی زلال و گوارا تحویل می‌دهد و هیچ ماده مضری در آن وجود ندارد. معمولا از دستگاه تصفیه آب سی سی کا برای تصفیه آب چاه خانگی استفاده می‌شود؛ چراکه قدرت تصفیه این دستگاه به قدری زیاد است که آب چاه را کاملا تصفیه و زلال می‌کند. این دستگاه تا مرحله 4 به از بین بردن سختی آب پرداخته و پس از آن به افزودن املاح مفید می‌پردازد. در آخرین مرحله هم با عبور آب از لامپ UV، آن را میکروب‌زدایی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب سی سی کا می‌­توان به فیلتر انرژی‌زای آن اشاره کردکه باعث شکست مولکولی آب می‌شود.

ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب سی سی کا

دستگاه تصفیه آب سی سی کا ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس کشور آلمان است. این دستگاه دارای پمپی قوی، بدون لرزش و صدا بوده و تمامی ناخالصی‌ها را تا اندازه0001/0 میکرون از آب حذف می‌کند. این دستگاه 24 ولته است و قابلیت نصب به یخچال‌های ساید بای ساید را نیز دارد. دستگاه تصفیه آب سی سی کا دارای آب شیرین کن است و بدین جهت در مناطق دارای آب شور، بسیار کاربرد دارد. این دستگاه زیر سینک ظرفشویی نصب می­شود و آب را طی هفت مرحله و با هفت فیلتر مجزا تصفیه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

دستگاه تصفیه آب سی سی کا دارای استاندارد جهانی FDA _ WATER QUALITY _ CE _ NSF و تائیدیه FDA اروپا بوده و همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است. این دستگاه دارای پایه مستحکم است و می‌توان از آن در مکان‌های دلخواه استفاده کرد. از مزایای استفاده از این دستگاه می‌توان به عدم نیاز به برق، قیمت مناسب و هزینه تعمیر و نگهداری ارزان آن اشاره کرد.

تصفیه آب- کاماپرس

کاربرد دستگاه تصفیه آب سی سی کا

از این دستگاه برای تامین آب آشامیدنی تصفیه شده منازل مسکونی، ادارات کوچک، درمانگاه‌ها و نظایر آن استفاده می‌شود. بهتر است که این دستگاه از سرما و انجماد دور باشد، اما در عین حال نباید در معرض حرارت قرار گیرد؛ در نتیجه باید هنگام نصب برای دریافت بهترین عملکرد از آن به منطقه و محل نصب دستگاه توجه کرد.

چگونگی تشخیص دستگاه تصفیه آب سی سی کا اصلی از تقلبی

برای این منظور باید به برچسب روی دستگاه دقت کرد. هر غلط املایی و پخش شدگی جوهر در نوشته‌ها و تصاویر روی برچسب و فونت غیر معمول نشان‌دهنده تقلبی بودن آن است. بدنه دستگاه اصل هیچ گونه برآمدگی، فرورفتگی و خط و خش ندارد. ضمانت‌نامه دستگاه تصفیه آب نیز می‌تواند از نشانه‌های اصل بودن آن باشد. این ضمانت‌نامه معمولا یک ساله است و در صورت بروز مشکل، دستگاه تصفیه آب توسط متخصصان به صورت رایگان تعمیر می‌شود. تمامی قطعات دستگاه تصفیه آب سی سی کا دارای عبارت CCK است؛ یعنی این عبارت باید روی تمام قطعات و اتصالات و حتی مخزن آن حک شده باشد؛ در غیر این صورت، دستگاه تقلبی است.

تصفیه آب سی سی کا

قیمت دستگاه تصفیه آب سی سی کا

دستگاه تصفیه آب سی سی کا وارداتی تایوان دارای کیفیت بهتری نسبت به دستگاه‌های چینی بوده، اما قیمت آن نیز بیشتر است. هر دستگاه باتوجه به قابلیت‌هایش، قیمت خاص خود را دارد. به عنوان نمونه، قیمت دستگاه تصفیه آب سی سی کا شش مرحله‌ای ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این دستگاه دارای فیلتر الیافی به عنوان فیلتر اول، فیلتر کربن پودری به عنوان فیلتر دوم و فیلتر کربن اکتیو به عنوان فیلتر سوم است که این سه مرحله پیش تصفیه است. فیلتر چهارم، ممبران فیلتر اصلی، فیلتر پنجم، پست کربن و فیلتر ششم نیز مینرال برای تنظیم املاح معدنی است.

خرید دستگاه‌ تصفیه آب سی سی کا از “دیجی آب کالا”

شرکت دیجی آب کالا از سال 1388 فعالیت خود را به‌صورت تخصصی در زمینه واردات و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب و هوا جهت تامین نیاز مصرف‌کنندگان آغاز کرده است. کارشناسان دیجی آب کالا از  زمان تماس با این شرکت و ارتباط همراه مشتری خواهند بود و بهترین مشاوره را برای خرید دستگاه تصفیه آب به آنان ارائه می‌دهند. نصب و ارسال رایگان نیز از دیگر خدمات این شرکت است. تمامی دستگاه‌های تصفیه آب موجود در دیجی آب کالا دارای گارانتی یک ساله طلایی است؛ به طوریکه کارشناسان مجموعه پشتیبانی دیجی آب کالا، زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب را از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی می‌کنند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات و دستگاه‌های  تصفیه آب در دیجی آب کالا دارای استانداردهای جهانی NSF و CE و Water Quality و FDA هستند.

متقاضیان برای ارتباط با مجموعه دیجی آب کالا می­توانند با شماره تلفن‌های 26512653-021 و 88403877-021 تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی https://digiabkala.com مراجعه کنند. کارشناسان این شرکت همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی آب کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز