مزایای استفاده از تفنگ صفرشویی چیست؟

لست سکند

با گذشت زمان، محصولات تخصصی دیتیلینگ خودرو پیشرفته‌تر شده و تجهیزات به‌روزتری وارد این حوزه می‌شود. استفاده از ابزارهای پیشرفته باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد شد. یکی از تجهیزات کارآمد در حوزه حوزه کارواش و دیتیلینگ خودرو، تفنگ صفرشویی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازارا تجهیزات دیتیلینگ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این ابزار، سرعت عمل را بهبود می‌بخشد و آلودگی‌های سخت را به راحتی تمیز می‌کند. از تفنگ صفرشویی می‌توان برای داخل و خارج اتومبیل استفاده کرد. در ادامه، به بررسی بیشتر این محصول پرداخته می‌شود.

مزایای استفاده از تفنگ صفرشویی

تورنادوگان یا همان تفنگ صفرشویی، یک ابزار کاملاً ارگونومیک است. این وسیله به یک مخزن مواد شوینده متصل است و مواد را به صورت کف یا پودر بر روی سطح مورد نظر پخش می‌کند. بنابراین، مواد تمیزکننده کاملاً آلودگی‌ها را تمیز کرده و کار شست و شو را نیز آسان می‌کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این دستگاه، قابلیت به کارگیری آن برای اجرای پوشش نانوسرامیک است. به علاوه، با اتصال یک پمپ باد به تفنگ صفرشویی می‌توان داخل خودرو را نیز به راحتی تمیز کرد. این دستگاه می‌تواند میزان فشار را تنظیم کند و به همین دلیل، کاربرد بسیار زیادی دارد. دوام بالا، استحکام و وزن کم از دیگر ویژگی‌های تورنادوگان است. شست و شوی موتور اتومبیل با کمک تفنگ صفرشویی، یکی دیگر از کاربردهای اساسی این ابزار به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

نکات مهم برای صفرشویی موتور خودرو

اگر خودرو بیشتر در مناطق شهری رفت و آمد می‌کند، شست و شوی دو بار در سال موتور کفایت می‌کند. اما زندگی در مناطقی که میزان گرد و غبار یا بارش برف و باران زیادی دارد، باعث می‌شود تا موتور بیشتر کثیف شود و میزان شست و شوی بیشتری را نیاز داشته باشد.

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در هنگام صفرشویی موتور در نظر گرفت این است که به هیچ وجه نباید موتور داغ را تمیز کرد؛ چرا که ریختن آب سرد بر روی موتور داغ باعث آسیب رساندن به آن خواهد شد. بهتر است این کار در هنگام صبح و پیش از روشن کردن خودرو صورت بگیرد.

به علاوه، پیشنهاد می‌شود تا قسمت‌هایی که نباید خیس شوند، پوشانده شود. قسمت‌هایی مانند ورودی هوا، بسته سیم‌پیچ و فیلترها بخش‌هایی هستند که باید از خیس شدن دور بمانند. در انتهای کار نیز باید با استفاده حوله‌های مخصوص یا دستگاه دمنده، موتور کاملاً خشک شود.

قیمت تفنگ صفرشویی

انواع مختلفی از تفنگ صفرشویی در بازار موجود است و فاکتورهای زیادی بر قیمت و کیفیت آن تاثیرگذار است. با این حال، اندازه مخزن، میزان فشار هوا، میزان ورود هوا، مواد تشکیل‌دهنده مخزن و سری و طول نازل از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت تورنادوگان هستند.

گنجی پخش، بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز تخصصی فروش انواع محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو است. این فروشگاه، محصولات کاملاً اصل و با کیفیت را به دست مشتریان خود می‌رساند و در طول سال‌های درخشان فعالیت خود توانسته رضایت حداکثری مشتریان را به دست بیاورد. قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و ارائه مشاوره تخصصی از دیگر مزایای خرید از مجموعه گنجی پخش است.

در جدول زیر، قیمت برخی از محصولات و تجهیزات دیتیلینگ خودرو از این مجموعه قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز