مروری بر عملکرد شرکت میهن در سال 98

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت میهن یکی از بزرگترین واحدهای صنعت لبنیات کشور است که بیش از 9 هزار کارگر دارد و با این که بیشتر با محصول بستنی شناخته می شود، محصولات متنوع لبنی نیز تولید می‌کند.

به گزارش کاماپرس ، کارخانه میهن در سال 1353 یعنی زمانی که اکثر بستنی‌های کشور وارداتی بود، تاسیس شد. محصولات این کارخانه با بیش از 60 مرکز توزیع در بیش از 200 هزار واحد صنفی به فروش می‌رسد. براساس آمارهایی رسمی که از سوی مسئولان این کارخانه ارائه شده آن‌ها برای تولید محصولات مختلف خود روزانه 1100 تن شیر از دامداران دریافت می‌کنند که نشان از ظرفیت بالای تولید محصول در این کارخانه دارد.

با توجه به فعالیت شرکت میهن کشورهای حاشیه خلیج ‌فارس، کشورهای آسیای میانه، عراق، کشورهای آسیای جنوب ‌شرقی و چند کشور اروپایی نیز دریافت کننده محصولات این برند هستند.

رمز اصلی موفقیت این برند شاخص، تکنولوژی‌های مدرن و استفاده از بهترین مواد اولیه از نظر کیفیت بوده است. در ادامه عملکرد این شرکت را در سال 98 مرور می‌کنیم.

میهن در میان 10 برند برتر صنعت بستنی جهان

راز آسمان پایتخت

نمایشگاه گلفود دبی از جمله بزرگترین نمایشگاه‌های صنایع غذایی در سطح بین‌المللی است که سال گذشته برگزار شد. در این گردهمایی بزرگ، «میهن» به عنوان نماینده ای پویا و پرافتخار برای صنعت غذای ایران با طراحی و اجرای غرفه ای متفاوت و شایسته ، حضور داشت. انتخاب و اعلام رسمی برند میهن به عنوان یکی از ده برند برتر صنعت بستنی در جهان از سوی مجله تخصصی فوربس(Forbes) یکی از دلایل توجه بیش از پیش شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه به غرفه میهن بود.

کمک میهن به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان

بعد از وقوع سیل و تخریب خیلی از خانه‌ها در مناطق سیستان و بلوچستان، برند میهن به کمک مردم این منطقه شتافت. از جمله کمک هایی که شرکت میهن توزیع کرد شامل روغن، چای، تن ماهی، کنسرو، شیر و…  بود. در کنار آن برنامه شاد و فرهنگی، نمایش عروسکی و مسابقه و اجرای دیگر سرگرمی‌ها در این مناطق توسط این برند اجرا شد.

دریافت تندیس زرین برند محبوب

در ششمین دوره از جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان، مجموعه میهن با انتخاب مردم برای بار ششم در گروه‌های بستنی و لبنیات (شیر، خامه و کره) توانست در رتبه نخست قرار بگیرد و تندیس زرین برند محبوب را دریافت کند. این رویداد بزرگ ملی در تاریخ دوشنبه 22 مهرماه 1398 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرد.

تیم میهن فاتح جام قهرمانی لیگ اسنوبورد ایران

تیم اسکی میهن در سال 98 فاتح مسابقات لیگ اسنوبورد ایران شد. درخشیدن بیش از پیش نام میهن بر سکوهای قهرمانی و نیز حضور و فعالیت مستمر در عرصه‌های مهم ورزشی از اهداف گروه میهن بوده است.

پذیرایی از مسافران نوروزی در 118 نقطه گردشگری

شرکت میهن هرساله در روزهای نوروز برای مسافران هدیه نوروزی در نظر می‌گیرد و در بازۀ تعطیلات نوروزی سال 98 نیز، با محصولات فروت‌لند اقدام به پذیرایی از مسافران در 118 نقطه گردشگری کرد.

در حال حاضر سهم میهن از بازار بستنی بیش از 65 درصد و از بازار شیر استریلیزه بیش از 50 درصد است.

مرتبط با : میهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز