مدیران خودرو ؛ برترین در ارائه خدمات پس از فروش

لست سکند

شرکت مدیران خودرو در ارزیابی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در زمینه خدمات پس از فروش سالیانه، رتبه برتر را به دست آورد. این شرکت مدعی رتبه به دست آمده براساس برنامه‌های بلند مدت خود، در ارتقا و یکسان سازی فرآیندهای فروش در سراسر نمایندگی‌ها و پروژه استاندارد سازی آن‌ها و همچنین پیاده سازی الزامات آیین نامه حقوق مصرف کنندگان است. این مجموعه در ارزیابی مذکور بالاتر از شرکت‌های مانند بهمن موتور، ایران خودرو و سایپا قرار گرفت. گذشته از عنوان یاد شده، این مجموعه در حوزه شبکه فروش در بین کلیه شرکت‌های عرضه کننده خودرو، به عنوان برتر دست پیدا کرد. بالاترین رضایت مندی مشتری در سال 1399 نیز به مجموعه مدیران خودرو تعلق گرفت.

در ارزیابی سال 1399، تعداد 17 شرکت خودروسازی، 343 هزار و 990 مشتری و هزار و 523 نمایندگی مجاز توسط سازمان بازرسی و کنترل کیفیت ایران مورد بررسی قرار گرفتند. با محاسبات و بررسی‌های صورت گرفته، در میان 9 شرکت عرضه کننده در حوزه خودروهای سواری، شرکت مدیران خودرو با کسب امتیاز 85 در شاخص سیستم خدمات فروش در مقایسه با امتیاز 77/2 کسب شده در سال 1398، با رشد قابل توجهی روبرو شد.

میانگین امتیاز این صنعت در شاخص خدمات فروش برابر 73/4 بیان شد. امتیاز بدست آمده در این شاخص توسط مدیران خودرو برابر 85 بوده که فراتر از میانگین صنعت خودرو است.

دیگر اقدامات مدیران خودرو برای ارائه خدمات پس از فروش

راز آسمان پایتخت

این مجموعه جهت رفاه مشتریان خود، در آخرین ماه‌های سال گذشته، اپلیکیشنی برای ارائه خدمات پس از فروش راه‌اندازی کرد. این اپلیکیشن تحت وب قابل استفاده بوده و همچنین امکان دانلود و استفاده در گوشی‌های هوشمند دارای سیستم‌های عامل اندروید و آی.اُ.اس را دارد. کاربران از طریق این اپلیکیشن امکان دریافت نوبت به صورت آنلاین، استعلام مبلغ فاکتور، مشاهده فاکتور تعمیرات به صورت آنلاین، دیدن نزدیک‌ترین نمایندگی بر روی نقشه و مسیر دسترسی آن و مواردی از این قبیل را دارند.

مدیران خودرو در طی فعالیت 15 ساله‌اش به تدریج خدمات پس از فروش خود را ارتقا داد. در حال حاضر شبکه خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو حدود 170 تعمیرگاه مجاز در سراسر کشور است. واردات قطعات اصلی شرکت مدیران خودرو و توزیع آن بین نمایندگی‌های مجاز و فروشگاه‌های مستقیم فروش قطعات از دلایل مهم انتخاب مشتریان برای خودروهای تولیدی این مجموعه اعلام شد.

مجموعه مدیران خودرو با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودرو سازی در سال 1381 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم شروع به کار کرد.

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز