محبوب ترین لانچ پدها و افکتورهای موجود در بازار

لانچپد و افکتور-کاماپرس

لانچ­پد، کامل‌ترین کنترلر در دنیای موسیقی الکترونیکی است که به سرعت بین طرفداران آن محبوبیت خاصی پیدا کرد. لانچ­پد یک کنترلر و حسگر صوتی است که پترن‌ها و پدهای قابل تنظیم دارد. با توجه به حساسیت‌های خرید لوازم موسیقی و کمیاب بودن این محصولات، بسیاری از دی­جی‌ها و علاقه‌مندان به موسیقی الکترونیکی به دنبال معتبرترین فروشگاه‌ها برای خرید آن می‌گردند.

امکان تهیه لانچ­پد و افکتور از مجموعه “دی­جی استور” برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از محبوب‌ترین لانچ­پدها و افکتورهای موجود در بازار پرداخته است.

لانچ­پد نویشن  Pro MK3

این مدل یکی از قدرتمندترین لانچ­پدهای شرکت نویشن است که در دسته‌بندی کنترلرهای 64 پد قرار می‌گیرد. کنترلر پدهای این محصول در برابر فشار حساس هستند و کاربران می‌توانند از آن‌ها برای ساخت انواع ملودی و آکورد استفاده کنند. حالت کورد امکان شناسایی راحت‌تر آکوردهای مختلف را برای نوازندگان فراهم می‌کند. این لانچ­پد با نرم‌افزار Ableton Live Lite سازگار بوده و با همه کامپیوترهایی که با سیستم عامل مک یا ویندوز کار می‌کنند، قابل استفاده است. صداها و سازهای مختلفی در این دستگاه وجود دارد و افراد خلاق می‌توانند با آن به آهنگسازی بپردازند. این لانچ­پد به قیمت 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لانچ پد نویشن X

این لانچ­پد به­روزرسانی‌شده سری اول لانچ­پدها است و ویژگی‌های منحصر به ‌فردی دارد. یکی از مزیت‌های این مدل، نازک‌تر و سبک‌تر بودن نسبت‌ به مدل‌های قبلی است. نت‌های این لانچ­پد از سمت چپ به راست مشخص شده است که با تغییر رنگ می‌توان آن‌ها را تشخیص داد. 16 دکمه از پیش تعیین‌شده در آن وجود دارد که برای تشخیص اینکه نت‌های خارج از آن مقیاس در دسترس هستند یا خیر، مورد استفاده قرار می‌گیرند. پدهای 64 تایی RGB بازتاب کاملی از نرم‌افزار Ableton Live را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

یکی از بهترین ویژگی‌های این لانچ­پد، چهار حالت سفارشی بوده که توسط کاربران قابل تنظیم است. پیکربندی این دستگاه از طریق ابزار کامپوننت‌های مبتنی بر مرورگر نویشن انجام می‌شود و می‌توان با اضافه کردن هر دسته کوچک موسیقی جاز از پدها، سوئیچ‌ها و فیدرهای مجازی به طرح شبکه پد، حالت سفارشی ایجاد کرد. این لانچ­پد به قیمت 11 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

افکتور نویشن Launch Control XL

افکتورها صدای ورودی را پردازش می‌کنند و در دنیای موسیقی کاربرد زیادی دارند. برند نویشن در این مدل، کنترلر دی­جی را با نرم‌افزار پیشرفته Ableton Live ادغام کرده است که دارای 16 دکمه، 24 دستگیره و هشت فیدر است. این امکانات به کاربران توانایی کنترل بیشتر موسیقی را می‌دهد. کنترل فوری افکتور دی­جی در این دستگاه وجود دارد و کاربران می‌توانند MIDI خود را به وجود آورند و آن را در تنظیمات کاربر در راه‌اندازی کنترل ذخیره کنند. یکی از پرطرفدارترین ویژگی‌های این دستگاه، یک گیگابایت لوپ مستر است که برای راحتی بیشتر می‌توان از آن استفاده کرد. هشت فیدر 60 میلی‌متری محکم روی این افکتور امکان کنترل دقیق را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لانچپد و افکتور- کاماپرس

افکتور دی­جی پایونیر Pioneer RMX-1000

این مدل افکتور پایونیر سبک و کم‌وزن است و یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌ها محسوب می‌شود. استفاده از این افکتور با یک طرح ساده، سفارشی‌سازی کاربری و دسترسی آسان به FX، برای کاربران بسیار راحت است. یکی از مزیت‌های این دستگاه داشتن سوکت هدفون است که باعث می‌شود کاربران به راحتی با جلوه‌های شنوایی، بدون اتصال دستگاه به هر کیت دیگری تمرین کنند. کاربران می‌توانند با ترکیب 10 نوع FX آهنگ‌ها را بسازند و تجزیه کنند. همچنین امکان سفارشی‌سازی مستقیم روی سخت‌افزار برای این افکتور وجود دارد.

 لانچ­پد Native Instruments Maschine MK3

این دی­جی کنترلر دارای 16 پد حساس و رنگی است که استفاده از آن را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند و کاربران می‌توانند از این پدها به عنوان درام استفاده کنند. این دستگاه ترکیبی از یک اینسترومنت نرم‌افزاری و کنترلر سخت‌افزاری است که به افراد امکان ساخت بیت‌ها، تغییر صداها و الگوها را می‌دهد. یکی از مزایای این مدل، داشتن بیش از هشت گیگابایت محتوای نمونه است که با استفاده از نرم‌افزار کامپلیت سلکت، مجموعه کاملی از صداها و افکت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این جست­وجوگر پیشرفته به کاربران کمک می‌کند در عرض چند ثانیه صدای مورد نظر خود را پیدا کنند.

خرید لانچ­ پد و افکتور از دی­جی استور

فروشگاه “دی­جی استور” فعالیت خود را از سال 1386 در زمینه خرید و فروش محصولات تخصصی و لوازم جانبی دی­جی آغاز کرد. این مجموعه در ابتدا با نام تجاری سناتور شروع به کار کرد و بعد از مدتی در سال 1396 نام خود را به دی­جی استور تغییر داد. در آن زمان فروشگاه اینترنتی دی­جی استور برای دسترسی راحت‌تر افراد در سراسر کشور راه‌اندازی شد. کاربران برای تهیه بهترین لانچ­پدها و اکتورها می‌توانند به سایت دی­جی استور به آدرس  https://irandjstore.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران دیجی استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز