مجهزترین آموزشگاه آموزش کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

در حال حاضر، آموزش کارشناسی خودرو با توجه به اهمیت آن و نیاز جامعه، به‌عنوان یک مهارت کاربردی با درآمد بالا، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. موفقیت در این حوزه، نیازمند گذراندن دوره‌ تخصصی در آموزشگاه کارشناسی خودرو است.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت خودرو، موجب شده تا افراد سودجو با روش‌های متعددی از قبیل رنگ، صافی و غیره، عیوب و نواقص خودرو را پوشانده و آن را با قیمتی بسیار بالاتر بفروشند. این مسئله نه‌تنها اهمیت کارشناسی خودرو را دوچندان کرده است؛ بلکه موجب شده تا میزان تقاضا برای آموزش کارشناسی خودرو و فعالیت در این حوزه افزایش یابد. کاماپرس در ادامه به بررسی اهمیت کارشناسی خودرو و همچنین معرفی بهترین آموزشگاه کارشناسی خودرو می‌پردازد.

چرا کارشناسی خودرو اهمیت دارد؟

برای پی بردن به اهمیت کارشناسی خودرو، بهتر است ابتدا با فرایند کارشناسی خودرو آشنا باشیم. کارشناسی خودرو به‌معنای بررسی دقیق خودرو ار نظر فنی، ظاهری، موتوری و غیره است. کارشناس متخصص، خودرو را به‌طور کامل و با استفاده از تجهیزات موردنیاز بررسی کرده و سپس با بیان نظر خود در درباره سلامت و ایمنی خودرو، ارزش واقعی آن را تعیین می‌کند.

کارشناسی خودرو برای تعیین ارزش واقعی خودرو و اطلاع از هرگونه نقص و عیب برای کاهش هزینه‌های معامله خودرو بسیار اهمیت دارد. ضمن این‌که برخی از عیوب ظاهری مانند رنگ شدگی یا صافی، هرچند خطر فنی ندارد، اما خودرو خریداری شده را از قیمت انداخته و فروش آن را با مشکل مواجه می‌کند.

آموزش کارشناسی خودرو چیست؟

در کارشناسی خودرو بخش‌های مختلف ماشین از جمله بدنه خودرو، شاسی و ستون‌ها، تعویض قطعات، بخش‌های فنی موتور و گیربکس و تجهیزات جانبی به‌دقت مورد بررسی قرار گرفته و نهایتا تست رانندگی صورت می‌گیرد. بررسی این موارد و تشخیص آن‌ها امر ساده‌ای نبوده و نیازمند برخورداری از دانش تخصصی در این حوزه است. از این رو آموزش کارشناسی خودرو بسیار اهمیت پیدا کرده است. برخی از مهم‌ترین مزایای دوره کارشناسی خودرو در ادامه بررسی شده است؛

راز آسمان پایتخت

کارشناس معاملات خود باشید: با داشتن دانش تخصصی در حوزه کارشناسی خودرو، می‌توانید در معاملات شخصی خود، کارشناسی خودرو را خودتان انجام داده و هزینه‌های حق‌الزحمه کارشناس را کاهش دهید.

یادگیری یک مهارت پردرآمد: با توجه به فراگیری و افزایش تقاضا برای کارشناسی خودرو در جامعه، می‌توانید با گذراندن دوره آموزش کارشناسی خودرو، به‌عنوان کارشناس فعالیت کرده و درآمد خوبی کسب کنید.

کارشناسی خودرو-کاماپرس

چطور بهترین آموزشگاه آموزش کارشناسی خودرو را پیدا کنیم؟

در حال حاضر، دوره‌های متعددی برای آموزش کارشناسی خودرو و با شرایط و ویژگی‌های متنوع برگزار می‌شود. با این حال، برای انتخاب بهترین دوره، باید به سراغ بهترین آموزشگاه کارشناسی خودرو بروید. برخی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام ثبت نام در آموزشگاه کارشناسی خودرو باید مدنظر داشته باشید، در ادامه آمده است؛

سرفصل‌ها و شیوه آموزش: مهم‌ترین هدف از یادگیری مهارت‌های مرتبط با خودرو مانند آموزش کارشناسی خودرو، آموزش دیتیلینگ(احیای رنگ و سرامیک خودرو) ، آموزش خرید و فروش خودرو، آموزش ریمپ خودرو، آموزش نصب ردیاب و GPS، آموزش سیستم های سوخت رسانی در خودرو های انژکتوری کسب درآمد است. از این رو بهترین شیوه آموزش، آموزش‌های مبتنی بر ورود به بازار و کسب و کار است.

اساتید حرفه‌ای: دومین نکته در بررسی کیفیت یک آموزشگاه کارشناسی خودرو ، حضور اساتید حرفه‌ای و مجرب در این زمینه است.

مجهز بودن آموزشگاه: خدمات مرتبط با خودرو از جمله کارشناسی خودرو ، معمولا با استفاده از ابزارها و تجهیزات خاص از جمله دستگاه ضخامت‌ سنج ، دستگاه EC770 ، مگنت تشخیص قطعات فلزی، دستگاه عیب‌یاب دیجیتال و غیره صورت می‌گیرد. از این رو حتما بررسی کنید که آموزشگاه موردنظر مجهز به این ابزارها بوده و آشنایی با این لوازم به‌صورت عملی در سرفصل‌های دوره قرار دارد.

آموزش‌های حقوقی: آموزش‌های مرتبط با خودرو مانند آموزش کارشناسی خودرو و آموزش خرید و فروش خودرو علاوه بر موارد عملی، نیازمند آموزش قوانین حقوقی در نوشتن برگه کارشناسی خودرو و غیره است. از این رو حتما بررسی کنید که آموزش‌های حقوقی در سرفصل‌های تئوری آموزشگاه موردنظر باشد.

اعطای مدرک معتبر: فعالیت به‌عنوان کارشناس خودرو، نیازمند برخورداری از مدرک معتبر و ارائه آن است؛ از این رو حتما دقت کنید که با ثبت نام در آموزشگاه موردنظر، در انتهای دوره مدرک فنی و حرفه ای معتبری دریافت کرده تا بتوانید از مهارت خود به‌شیوه موثر بهره‌مند شوید.

در کدام آموزشگاه کارشناسی خودرو ثبت‌نام کنیم؟

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای آزمون خودرو، به‌عنوان مرجع تخصصی آموزش تشخیص رنگ و بدنه خودرو، دیتیلینگ خودرو شامل واکس و پولیش و سرامیک خودرو و کارشناسی خودرو فعالیت می‌کند. این مجموعه در حال حاضر، دوره‌های مرتبط با آموزش خدمات خودرو از جمله آموزش کارشناسی خودرو، آموزش خرید و فروش خودرو و آموزش سرامیک خودرو را برای افراد علاقمند و مستعد برگزار می‌کند.

دوره کارشناسی خودرو آموزشگاه آزمون خودرو شامل خدمات و مزایای متعددی چون آشنایی با تمام قطعات و تجهیزات کارشناسی خودرو از نزدیک، یادگیری مباحث تئوری در سه جلسه، سه روز کلاس عملی، 2 جلسه تکمیلی برای آموزش مبایعه نامه نویسی و قوانین حقوقی و همچنین دریافت مدرک معتبر فنی حرفه‌ ای از کالج سانتامونیکا در آمریکا است.

انتهای پیام

مرتبط با : آزمون خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مجهزترین آموزشگاه آموزش کارشناسی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز