لیست قیمت جارو رباتیک شیائومی/ راهنمای خرید جارو رباتیک اقتصادی شیائومی

تور لحظه آخری-کاماپرس

پیشرفت تکنولوژی همواره در مسیر بهتر و آسان‌تر کردن زندگی انسان‌ بوده است؛ جارو رباتیک شیائومی یک ربات هوشمند و جذاب به ویژه برای افراد شاغل است که به شکل کاملا خودکار تمام نقاط خانه را نظافت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه بسیاری از برندهای مطرح به تولید انواع جارو رباتیک با ویژگی‌ها و آپشن‌های گوناگون پرداخته‌اند. با توجه به لیست قیمت جارو رباتیک شیائومی ، محصولات این برند یکی از انواع با کیفیت و در عین حال خوش قیمت جارو رباتیک در بازار ایران است. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی جارو رباتیک‌های اقتصادی شیائومی و همچنین ارائه لیست قیمت جارو رباتیک شیائومی می‌پردازد.

همه چیز درباره جارو رباتیک شیائومی +Mop2 pro

شیائومی این جارو رباتیک خوش قیمت را با بدنه پلاستیکی ABS براق با مقاومت بالا در برابر انواع خط و خش تولید و روانه بازار کرده است. این محصول از طراحی دایره‌ای شکل برخوردار است که امکان نظافت تمامی نقاط خانه از جمله زیر مبل را نیز فراهم می‌کند.

ضمن این‌که شیائومی این محصول را به یک برس غلتکی و یک برس جانبی برای نظافت گوشه و کنارهای دیوار و همچنین پدهای بالشتکی در اطراف دستگاه برای جلوگیری از ورود ضربه مجهز کرده است.

راز آسمان پایتخت

قابلیت های جارو رباتیک شیائومی +Mop2 pro

از جمله قابلیت‌های جذاب و مهم جارو رباتیک شیائومی، برخورداری از فناوری برخورد با موانع و قابلیت عبور از موانع با ارتفاع 20 میلی‌متر است. از دیگر سنسورهای این محصول می‌توان به ژیروسکوپ، حسگرهای Fall برای تشخیص تغییرات ناگهانی ارتفاع مانند پله‌ها و سنسور نوری برای عملکرد بهتر دستگاه در محیط‌های تاریک اشاره کرد.

برند شیائومی این محصول را به آپشن‌های متعدد دیگری چون قابلیت تی کشیدن و شستشوی انواع سطوح با 3 سطح کنترل آب نیز مجهز کرده است. ضمن این‌که این محصول با پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Home، قابلیت مشاهده روند نظافت، توقف، ادامه کار و کنترل از راه دور را نیز فراهم کرده است.

قیمت جارو رباتیک شیائومی +Mop2 pro

با توجه به لیست قیمت جارو رباتیک شیائومی و همچنین آپشن‌ها و ویژگی‌های آن، جارو رباتیک شیائومی +Mop2 pro یکی از مدل‌های مقرون به صرفه این برند است که با قیمت حدودی 10 میلیون و 200 هزار تومان قابل خریداری است.

خرید جارو رباتیک شیائومی از مجموعه می‌لندز

مجموعه می‌لندز یک فروشگاه آنلاین قابل معتبر برای خرید محصولات اصل شیائومی مانند جارو رباتیک است که به شکل کاملا تخصصی در زمینه عرضه محصولات شیائومی فعالیت می‌کند. با خرید جارو رباتیک شیائومی از می‌لندز می‌توانید از مزایای ضمانت اصل بودن کالا، ارسال سریع کالا، تضمین بازگشت و همچنین مشاوره تخصصی این مجموعه بهره‌مند شوید.

اگر قصد خرید سایر مدل‌های جارو رباتیک شیائومی را دارید، لیست قیمت جارو رباتیک شیائومی در مجموعه می‌لندز با احتساب تخفیف و با بهترین قیمت در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : می لندز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز