لذت ناب سفر به قزاقستان با اقامت در هتل رکسوس واتر ورلد اکتائو

توربین-کاماپرس

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تجربه یک سفر خاطره انگیز، اقامت در هتل‌های پنج ستاره و لوکس است که تا حد زیادی رضایت از سفر را تضمین می‌کند. اکتائو یکی از مراکز توریستی جدید است که به دلیل امکان سفر بدون ویزا توجه بسیاری از گردشگران علاقه‌مند به سفرهای ساحلی را به خود جلب کرده است.

رکسوس واتر ورلد تنها هتل پنج ستاره اکتائو است که امکان اقامت در آن در تور اکتائو با آژانس گردشگری توربین فراهم شده است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی هتل ریکسوس واتر ورلد اکتائو و خدمات اقامت در آن می‌پردازد.

موقعیت هتل رکسوس واتر ورلد

رکسوس واتر ورلد تنها هتل مجلل پنج ستاره با 500 اتاق است که در سال 2020 در قزاقستان افتتاح شده است. این هتل در ساحل دریای خزر قرار دارد  و فاصله هتل با اکتائو 20 کیلومتر است. میهمانان می‌توانند با اقامت در این هتل از خود پذیرایی کنند و با فرهنگ قزاقستان آشنا شوند. طراحی و دکوراسیون زیبای این هتل به خوبی نمایانگر فرهنگ قزاقستان است. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی اکتائو است که 48 کیلومتر با آن فاصله دارد.

این اقامتگاه پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، وای فای و سرویس اتاق رایگان دارد. همه اتاق‌های این هتل دارای تراس هستند و میهمان می‌توانند از استراحت در فضای شخصی و صرف نوشیدنی لذت ببرند. تراس بعضی از اتاق‌ها رو به سواحل دریای خزر است و مناظر دیدنی و بی‌نظیری برای گردشگران ارائه می‌دهد. در هر اتاق حمام خصوصی، سشوار و تلویزیون و میز وجود دارد. همه واحد‌ها تهویه مطلوبی دارند که هوای مناسبی را برای اقامت‌کنندگان تامین می کند. از سایر امکانات اتاق‌های شخصی این هتل، می‌توان به صندوق امانات اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

خدمات و امکانات هتل

باشگاه ورزشی و استخر فصلی در فضای باز برای گردشگران قابل استفاده است. یک باشگاه نیز مناسب کودکان طراحی شده است که می‌توانند اوقات خوشی در آن داشته باشند. همچنین گردشگران می‌توانند از خدمات نگهداری کودکان با هزینه اضافی استفاده کنند.

میهمانان می‌توانند در اوقات فراغت خود از از زمین تنیس استفاده و تنیس بازی کنند. صبحانه برای اقامت‌کنندگان هر روز در دسترس است و غذاهای آمریکایی و بین‌المللی در بوفه و رستوران هتل سرو می‌شود. برای افراد سیگاری، محل مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد که راحتی آن‌ها و دیگران را تضمین می‌کند. امکان دسترسی به این هتل با ویلچر نیز وجود دارد. خدمات اسپا و ماساژ نیز برای رفع خستگی و تکمیل شدن تعطیلات در این هتل ارائه می‌شوند. بار و رستوران‌های مختلفی در این هتل وجود دارد که افراد می‌توانند از صرف نوشیدنی یا وعده غذایی استثنایی لذت ببرند.

هتل پنج ستاره-کاماپرس

بهترین زمان برای اقامت در هتل

میانگین دمای اکتائو در زمستان پنج درجه سانتی گراد است و در بعضی از موارد به دلیل بارش برف و باران تا منفی 10 درجه امکان کاهش دما وجود دارد. در نتیجه هوای سرد زمستان انتخاب مناسبی برای سفر و اقامت در هتل نیست. در این بازه زمانی استخر فضای باز هتل نیز قابل استفاده نیست. در فصلهای بهار و پاییز دما افزایش می‌یابد و خبری از بارش‌های طولانی مدت و کاهش دما نیست. در این فصول هزینه سفر و اقامت در هتل نسبت به تابستان کمتر است.

تابستان بهترین زمان برای اقامت در هتل و لذت بردن از سفر و همه خدمات رفاهی تفریحی است. تعداد بسیاری از گردشگران در این زمان اقدام به سفر می‌کنند. با این حال گردشگران باید در نظر داشته باشند که در این زمان هزینه سفر بیشتر از سایر فصول خواهد بود. استخر فضای باز این هتل از ما می تا سپتامبر برای میهمانان قابل استفاده است و پارک آبی این مجموعه می‌تواند یک روز لذت‌بخش و دلنشین در تابستان را به ارمغان آورد.

اقامت در هتل ریکسوس واتر ورلد با توربین

آژانس گردشگری توربین از معدود برگزارکنندگان تورهای خارجی است که در کشورهای مختلف نمایندگی دارد و به ارائه خدمات خاص و لاکچری سفر می‌پردازد. این مجموعه بیش از 13 سال تجربه و سابقه در زمینه گردشگری و برگزاری تورهای مختلف دارد. کادر باتجربه توربین تلاش می‌کنند خاطرات خوبی از سفر برای گردشگران و مسافران رقم بزنند.

انتهای پیام

مرتبط با : توربین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “لذت ناب سفر به قزاقستان با اقامت در هتل رکسوس واتر ورلد اکتائو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز