لاستیک نرم بهتر است یا خشک؟ / قیمت روز لاستیک بارز

خرید یک لاستیک با کیفیت برای حفظ سلامت خودرو و ایمنی سرنشینان مسئله بسیار مهمی است که متاسفانه برخی افراد اهمیت آن را ناچیز تلقی می‌کنند. لاستیک خودرو را می‌توان بر اساس معیارهای مختلفی مانند قطر رینگ، نوع ساخت، عرض، نرمی و خشکی تقسیم‌بندی کرد. بنابراین، کسب آگاهی درباره انواع مختلف لاستیک موجب تجربه خرید بهتری خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جزئیات لاستیک بارز قیمت امروز به علاوه اطلاعاتی درباره تایرهای خشک و نرم در این مطلب ارائه خواهد شد. تفاوت بین تایر نرم و خشک مسئله‌ای است که در کیفیت رانندگی بسیار اثرگذار است. اما سوال بسیاری از مالکان خودرو هنگام خرید لاستیک این است که بین تایر نرم و خشک، کدامیک را انتخاب کنند؟

آیا خرید لاستیک خشک اشتباه است؟

در واقع، منظور از لاستیک نرم یا خشک، نحوه واکنش لاستیک با سطح جاده است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که بهترین تایر برای خودرو، نرم‌ترین آن است؛ اما همیشه اینطور نیست. اولین نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که هدف از استفاده از خودرو چیست؟ کسانی که در مناطق صاف و با سرعت زیاد رانندگی می‌کنند، بهتر تا لاستیک نرمی را خریداری نمایند.

در مقابل، افرادی که در زمین‌های سخت رانندگی می‌کنند، تایرهای خشک بهترین انتخاب برای آنها است. البته به طور کلی، استفاده از لاستیک‌های نرم مزایای بیشتری برای سلامت خودرو در پی خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

مزایای استفاده از لاستیک نرم

لاستیک‌های نرم موجب بهبود عملکرد کمک فنرهای خودرو و سالم ماندن جلوبندی خواهد شد. بنابراین، استهلاک قطعات جلوبندی ماشین به مرور زمان کمتر شده و در نهایت، اتاق خودرو سالم باقی می‌ماند. به علاوه، تجربه رانندگی با لاستیک نرم بسیار دلپذیرتر بوده و تکان‌های شدید خودرو کمتر به داخل اتاق منتقل می‌شود.

یکی دیگر از مزایای خرید تایر نرم، میزان چسبندگی بیشتر این لاستیک‌ها نسبت به تایرهای خشک است. چسبندگی بیشتر لاستیک موجب بهبود عملکرد ترمزگیری و فرمان‌پذیری خواهد شد.

معرفی برندهای معروف لاستیک نرم و خشک

ترکیبات به کار رفته در زمان ساخت لاستیک باعث نرمی یا خشکی یک لاستیک می‌شود و به همین دلیل، برخی از برندهای داخلی و خارجی در تولید لاستیک نرم، زبانزد بسیاری از مصرف‌کنندگان هستند. برندهای خارجی چون میشلن، پیرلی، دانلوپ و هانکوک نرم‌ترین تایرهای دنیا را عرضه می‌کنند. در مقابل، بریجستون و جنرال به عنوان تولیدکنندگان لاستیک‌های سخت در بازار جهانی معروف هستند.

با این حال، این تایرها قیمت نسبتاً گرانی دارند و به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال لاستیک نرم ایرانی هستند. در حال حاضر، نرم‌ترین و با کیفیت‌ترین لاستیک ایرانی توسط گروه صنعتی بارز تولید می‌شود. تایرهای سواری بارز در انواع مختلف مدل‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد تولید شده و این محصولات برای تمامی خودروهای موجود در بازار مناسب است.

از کجا لاستیک بخریم؟

مجموعه لاستیک فروش، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین فروشگاه اینترنتی لاستیک و لوازم اولیه مورد نیاز خودرو در ایران است که بیش از 20 سال در این زمینه سابقه فعالیت دارد. خرید اینترنتی لاستیک خودرو از فروشگاه لاستیک فروش موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد شد. به علاوه، تمامی لاستیک‌های بارز با قیمت دولتی از این مجموعه قابل تهیه است.

در جدول زیر، لاستیک بارز قیمت امروز قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز