قیمت کامپیوتر یکپارچه 15 شهریور 1401 / جدیدترین آل این وان مسترتک چند است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیشرفت تکنولوژی همواره در مسیر راحت‌تر کردن زندگی انسان‌ها بوده است؛ کامپیوتر یکپارچه یا آل این وان نیز یکی از جدیدترین محصولات دنیای دیجیتال است که تاثیر بسیاری در کاهش هزینه‌های ادارات و سازمان‌ها داشته؛ آل این وان مسترتک یکی از پرطرفدارهای بازار ایران به شمار می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کامپیوتر و لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از ادارت، سازمان‌ها، مدارس و حتی خانواده‌ها با توجه به نقش موثر کامپیوتر آل این وان در کاهش هزینه‌های خرید کامپیوتر، تعمیر و مصرف برق، کامپیوتر یکپارچه را جایگزین کامپیوترهای سنتی کرده‌اند؛ ضمن این‌که این محصول با حذف کیس و تعبیه تمام قطعات مورد نیاز، فضای بسیاری کمی را اشغال کرده و به راحتی نیز جابه‌جا می‌شود. آل این وان مسترتک که از برندهای معتبر تولید کننده لوازم دیجیتال و کامیپوتر محسوب می‌شود، مدل ZX240-C78SB را اخیرا تولید کرده که کاماپرس در ادامه به معرفی آن می‌پردازد؛

آل این وان مسترتک مدل ZX240-C78SB چه قابلیت‌هایی دارد؟

شرکت مسترتک این محصول را با وزن حدودی 6 کیلوگرم و ظاهری زیبا و شکیل طراحی و روانه بازار کرده است. در تولید این کامپیوتر یکپارچه از پردازنده مرکزی Corei7 ساخته شرکت اینتل با 12 مگابایت حافظه Cache و همچنین پردازنده گرافیکی اینتل استفاده شده است.

از نظر حافظه ذخیره سازی، جدیدترین آل این وان مسترتک از 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD و 8 گیگابایت حافظه رم با قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت برخودار است.

راز آسمان پایتخت

ویژگی‌ها و امکانات آل این وان مسترتک مدل ZX240-C78SB

ابعاد و ویژگی‌های صفحه نمایشگر مانیتور کامپیوتر همه کاره معمولا با توجه به نوع کاربری موردنیاز از محصول تعیین می‌شود. این مدل مسترتک دارای نمایشگری با ابعاد 24 اینچ، پنل تصویری IPS، وضوح تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080 در 1920 است.

از مزیت‌های این کامپیوتر یکپارچه می‌توان به وجود کارت‌خوان، 2 بلندگوی 2 واتی و کانفیگ اصلی اشاره کرد. این مدل همچنین از انواع پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی از جمله درگاه شبکه LAN، پورت HDMI، 2 پورت USB 2.0، 4 پورت USB 3.0 و پورت VGA برخوردار است.

قیمت کامپیوتر یکپارچه مسترتک مدل ZX240-C78SB

جدیدترین کامپیوتر یکپارچه برند معتبر مسترتک برای انواع کاربری عمومی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری صنعتی و کاربری اداری مناسب بوده و با قیمتی در حدود 23 میلیون و 710 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ این رقم برای لپ تاپی در این سطح امکانات بسیار مقرون به صرفه است. با وجود این اگر به دنبال خرید آل این وان با قیمت پایین‌تر یا برای دیگر کاربری‌ها مانند گیم و امور گرافیکی هستید؛ قیمت کامپیوتر یکپارچه برای سایر مدل‌های این برند و دیگر برندها درادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
رایانه کمک
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز