با 5 میلیون مانیتور داهوا بخریم یا مستر تک؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مانیتور داهوا و مستر تک انتخابی مناسب برای کاربران عمومی و مالتی مدیا به حساب می‌آیند که با قیمت 5 میلیون تومان می‌توان محصولاتی با کیفیت از آن‌ها را خریداری کرد. این مانیتورها در قیمت 5 میلیونی، سایزهای مختلفی داشته و اغلب بین 22 تا 24 اینچ هستند. همچنین رزولوشن صفحه نمایش این مانیتورها 1080 در 1920 پیکسل بوده و وضوح تصویر آن‌ها نیز فول اچ دی در نظر گرفته می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 2 مانیتور داهوا و 2 مانیتور مستر تک که با قیمت حدودی 5 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مانیتور مستر تک با مدل VL229HS

این مانیتور 22 اینچی دارای پنل IPS بوده و رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 1920 پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وضوح تصویر این مانیتور فول اچ دی در نظر گرفته شده و حداکثر نرخ به روز رسانی تصویر آن 75 هرتز است. این محصول با نوع کاربرد اداری، عمومی و طراحی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد و صفحه نمایشی تخت دارد.

همچنین وزن این مانیتور با پایه 2.6 کیلوگرم بوده و تعداد رنگ قابل نمایش در آن 16.7 میلیون رنگ خواهد بود. پوشش نمایشگر این محصول مات بوده و شدت روشنایی آن 250 نیت است. علاوه بر آن، زمان پاسخ گویی در این مانیتور نیز 5 میلی ثانیه بوده و در آن قابلیت استفاده از فیلتر نور آبی وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مانیتور مستر تک با مدل PA244If

این مانیتور مستر تک با رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 1920 پیکسلی عرضه شده و نرخ نوسازی تصویر 75 هرتزی دارد. این محصول که سایز صفحه نمایش 24 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، نوع پنل IPS داشته و برای استفاده اداری و خانگی مناسب است. همچنین این محصول همراه با پایه 3.8 کیلوگرم وزن دارد و نوع صفحه نمایش تخت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مانیتور مستر تک امکان نمایش 16.7 میلیون رنگ را داشته و شدت روشنایی 250 نیتی دارد. همچنین زمان پاسخ گویی این مانیتور 5 میلی ثانیه بوده و در آن از فیلتر نور آبی استفاده شده است. این محصول امکان تنظیم ارتفاع، چرخش و استفاده از پایه دیواری را دارد.

مانیتور داهوا با مدل DHI-LM27 A200

این مانیتور داهوا سایز صفحه نمایش 27 اینچی داشته و نور پس زمینه آن ال ای دی است. این محصول رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی را عرضه می‌کند و کیفیت صفحه نمایش آن فول اچ دی در نظر گرفته می‌شود. این محصول نرخ نوسازی تصویر 75 هرتزی داشته و وزن آن همراه با پایه 3.63 کیلوگرم است. صفحه نمایش این مانیتور داهوا شفاف بوده و نوع پنل آن VA است.

همچنین این محصول 16.7 میلیون رنگ را نمایش داده و انتخابی مناسب برای کاربرد عمومی به حساب می‌آید. این مانیتور شدت روشنایی 250 نیتی داشته و نوع سیگنال ویدیویی آن دیجیتال است.

مانیتور داهوا با مدل LM24-B200S

این مانیتور با سایز صفحه نمایش 23.8 اینچی ارائه شده و دارای صفحه نمایش تخت است. رزولوشن صفحه نمایش این محصول 1080 در 1920 پیکسل بوده و کیفیت تصویر آن فول اچ دی در نظر گرفته می‌شود. همچنین این مانیتور حداکثر نرخ نوسازی تصویر 100 هرتزی داشته و نوع کاربرد آن اداری و مالتی مدیا است.

وزن این مانیتور داهوا همراه با پایه 2.74 کیلوگرم بوده و نوع پنل آن VA در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این مانیتور شدت روشنایی 250 نیتی را عرضه کرده و قابلیت چرخش عمودی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفداهوادیجی کالادیجی لندمسترتک
دادپویان
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز